Flashback bygger pepparkakshus!
2025-10-14, 00:31
Medlem
Haft analsex med några kvinnor
Citera
2025-10-14, 21:04
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ALSGLOBAL
Tror det finns någon tråd som avhandlar just analsex. Eller ser du analsex som omoraliskt?
Citera
2025-10-24, 18:56
Medlem
liten.igelkotts avatar
När jag var 17 eller om jag hade fyllt 18 hade jag och min dåvarande flickvän som var några år yngre än mig sex i hennes lillasysters säng.

Har även haft sex i mina svärföräldrars säng.
Citera
2025-10-24, 19:33
Medlem
RitchieBlackmores avatar
Pökat brorsans donna?
Citera
2025-10-25, 00:16
Medlem
Simon.Krolls avatar
Knullat en tjej som är uppenbart psykiskt sjuk/psykotisk eller nåt (hon tror att hon är en noshörning - på allvar alltså, hon är ingen therian/furry eller så). Hon var med på det och vi pökade mer än en gång men det känns ändå "skämmigt" så att säga. En gång smygfilmade jag samlaget.
Citera
2025-11-07, 20:04
Medlem
PungiMunninens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SimplyEmma
Det värsta. Låg under ett täcke med min killes kompis/sambo (han bodde ihop med några kompisar) medan några andra satt bredvid och spelade tv-spel. Lät honom ta på mig och komma in i mig bakifrån (vi låg på sidan som typ sked men inte och kramades). Jag undrar än idag om dom andra killarna inte märkte nåt. Men dom var väldigt inne i sitt spelande. Min kille var inte hemma just då men det var i deras gemensamma lägenhet.

Oofh. Det där väcker ett väldigt porrigt minne från när jag var 18. Jag var tillsammans med en tjej och mitt ex hängde med gänget jag umgicks med en kväll - vilket min tjej inte tyckte om - med all rätta!

Vi sov typ 4 pers i en dubbelsäng. Jag, polarn, tjejen och mitt ex och några låg på golvet. När jag vaknade mitt i natten så började exet gnida rumpan mot mig, slutade med att jag tog henne bakifrån och kom i henne. Somnade om och hade sex med min tjej dagen efter. Jag knullade mycket med det exet oavsett om jag var tillsammans med någon eller inte. En gång hörde jag att hon fått en kille, så jag drog dit oinbjuden på fest. Ledde in henne på badrummet och lade henne på mage på badrumsgolvet och satte på henne i röven och kom i henne. Drog sedan på mig byxorna och tackade för mig. Hon var lite sur på mig (och sig själv) efter det.

Jag var sjukt omoralisk och överkåt som tonåring.
Citera
2025-11-10, 00:28
Medlem
LordEldritchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PungiMunninen
Jag var sjukt omoralisk och överkåt som tonåring.
VAr inte vi alla?
Citera
2025-11-11, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simon.Kroll
Knullat en tjej som är uppenbart psykiskt sjuk/psykotisk eller nåt (hon tror att hon är en noshörning - på allvar alltså, hon är ingen therian/furry eller så). Hon var med på det och vi pökade mer än en gång men det känns ändå "skämmigt" så att säga. En gång smygfilmade jag samlaget.

Haha, den filmen hade man gärna velat se!
Citera
2025-11-19, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ALSGLOBAL
Åh fi fan det var det värsta jag hört berätta inte för mor och far då kan du få en hurring tror jag!!!
Citera
2025-11-29, 06:01
Medlem
Vet inte hur omoraliskt det är men när jag var runt 19 (m32 idag) så brukade jag låta min granne som var 17 årig tös som hade downsyndrome att vid flera tillfällen runka av mig och även suga av mig, vet inte om det är omoraliskt när det var hon som tog initiativet till det men ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in