Citat:
Ursprungligen postat av
SimplyEmma
Det värsta. Låg under ett täcke med min killes kompis/sambo (han bodde ihop med några kompisar) medan några andra satt bredvid och spelade tv-spel. Lät honom ta på mig och komma in i mig bakifrån (vi låg på sidan som typ sked men inte och kramades). Jag undrar än idag om dom andra killarna inte märkte nåt. Men dom var väldigt inne i sitt spelande. Min kille var inte hemma just då men det var i deras gemensamma lägenhet.
Oofh. Det där väcker ett väldigt porrigt minne från när jag var 18. Jag var tillsammans med en tjej och mitt ex hängde med gänget jag umgicks med en kväll - vilket min tjej inte tyckte om - med all rätta!
Vi sov typ 4 pers i en dubbelsäng. Jag, polarn, tjejen och mitt ex och några låg på golvet. När jag vaknade mitt i natten så började exet gnida rumpan mot mig, slutade med att jag tog henne bakifrån och kom i henne. Somnade om och hade sex med min tjej dagen efter. Jag knullade mycket med det exet oavsett om jag var tillsammans med någon eller inte. En gång hörde jag att hon fått en kille, så jag drog dit oinbjuden på fest. Ledde in henne på badrummet och lade henne på mage på badrumsgolvet och satte på henne i röven och kom i henne. Drog sedan på mig byxorna och tackade för mig. Hon var lite sur på mig (och sig själv) efter det.
Jag var sjukt omoralisk och överkåt som tonåring.