Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-25, 12:57
  #805
Medlem
Jag och min dåvarande flickvän var på en hemmafest i hennes kompis föräldrars torp ute på vischan.
Det var minst 30per där och spriten flödade. Min flickvän blev rätt packad och jag tyckte hon flirtade för mycket med en av grabbarna så jag fick för mig att jag skulle ge igen.

Jag började då stöta på hennes ena kompis som faktiskt trots hon nästan var nykter hakade på mig upp till ena sovrummet, hon var så jäkla kåt så direkt började hon suga mig.

Vi knullade och jag sprutade i henne två gånger då, men när klockan började närma sig 02:00 gick vi ner och då hade de flesta börjat söka sig hemåt, men vi som skulle övernatta där vill givetvis förtsätta festa och fick för oss att gå till sjön och bada, men jag hittade inte min tjej någonstans.. Orkade inte leta mera utan hakade på de andra till sjön som låg 200meter bort. Där fanns ett båthus vid sjön, vi kunde alla höra ljud innifrån detta och jag blev som helnykter på en sekund när jag insåg vad som försegick därinne.. Smög sakta fram och lade örat mot dörren och kan då höra min flickvän stöna som fan, blev helt kall i kroppen och tittade in genom en glipa i väggen där ser jag hur hon har en kuk i käften och suger som en kalv. Jag slet upp dörren och frågade vadfan som försegick och grabben drog ut kuken som slaknade direkt han vart livrädd och sprang iväg. Kvar satt min s.k tjej och var aspackad och förklarade att det inte va som det såg ut.. Hon började klämma på min kuk och ville knulla vilket inte jag var sugem på så jag slängde igen dörren och gick.

Det visade sig att slampan legat med två grabbar den kvällen.

Hennes kompis blev gravid och vi är idag ett par.

Har inte berättat för exet om vad som hände mellan oss den kvällen
Citera
2014-12-31, 00:11
  #806
Medlem
BrotherBromances avatar
Var utomlands med familjen när jag va runt 16 år.
Jag och syrran (jag är kille) träffade två tjejer i våran ålder som vi blev kompisar med och en av kvällarna bestämde vi oss för att ha en "sleep-over" i de nyfunna tjejernas hotell-rum.

De hade två stycken 140 sängar, som vi puttade ihopa till en stor säng och la oss. Jag låg längst ut på ena kanten bredvid en av tjejerna vi träffade.

Slutade med att jag pullade henne, hon sög av mig och jag sprutade henne i ansiktet medans syrran och hennes kompis låg precis bredvid oss.
Tror de sov, men är fan inte helt säker....


Vet att jag har fler saker, men står stilla i huvudet just nu.. Får återkomma!
Citera
2015-01-05, 05:47
  #807
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baverhydda
Mitt bidrag:
Har vid ett flertal tillfällen slickat min exflickväns fitta när hon har sovit, jag vaknade ofta på natten av kåthet och runkade medans jag slickade henne, hade mobilen som lampa?
Tog bara nån minut för mig så hon vaknade aldrig, tur det..
Vi var runt 19år då, inget jag skulle göra idag, snacka om respektlöst..

Inte alls respektlöst, jag blir nästan lite varm mellan benen när jag läser detta, en sådan pojkvän skulle jag vilja ha.
Citera
2015-01-05, 05:50
  #808
Medlem
Ravenboxs avatar
Lät mitt 16åriga ex suga av mig för att komma i hennes mun för att sedan bjuda henne på en läskdryck.
När denna läskedryck var halvt uppdrucken gick jag iväg i huset med den o gav den till hennes lillasyster som var några år yngre än min tjej och såg på henne njuta av denna underbara läskedryck.
Det var ganska roligt gjort.
__________________
Senast redigerad av Ravenbox 2015-01-05 kl. 05:52.
Citera
2015-01-05, 08:42
  #809
Medlem
Gosifs avatar
Knullade ett ex kompis i dennes kyrka. Gud så skönt rent ut sagt.
Citera
2015-01-06, 15:07
  #810
Awaiting Email Confirmation
vintern 2013, då 19 år. Gick och träffade en 13 år äldre man på ett hotell, hade bara skypat lite med honom innan. Vi hade skitskönt sex i över 3 timmar, träffades 4 gånger till efter det och har fortfarande kontakt. Båda vi hade flick/pojkvän då som vi fortfarande är tillsammans med.
Dock inte så omoraliskt kanske men ville dela med mig.
Citera
2015-01-06, 15:45
  #811
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmsgirl94
vintern 2013, då 19 år. Gick och träffade en 13 år äldre man på ett hotell, hade bara skypat lite med honom innan. Vi hade skitskönt sex i över 3 timmar, träffades 4 gånger till efter det och har fortfarande kontakt. Båda vi hade flick/pojkvän då som vi fortfarande är tillsammans med.
Dock inte så omoraliskt kanske men ville dela med mig.

Oskyddat, analt, spermalekar? Give us some details please....
Citera
2015-01-06, 15:48
  #812
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Oskyddat, analt, spermalekar? Give us some details please....

Vi körde oskyddat, ingen anal men vi hann med några olika ställningar under sexet. Han kom en gång, han får mkt beröm för att kunna hålla sig så länge.
Citera
2015-01-07, 04:19
  #813
Medlem
Hmm. Hade oskyddat analsex med en 18årig tanzanisk tjej i somras nör jag var där nere. Trots tappra försök från min sida att både hålla kondomen på och att förklara att hon inte var min flickvän, att vi spenderat 4 timmar tillsammans och att jag skulle resa vidare för att bestiga Kilimanjaro någon dag senare så gick saker som de gick.

Skäms över att jag tog in henne på mitt hotellrum två nätter, då hon dels var, hrm, 14 år yngre, och nog inte var särskilt mogen ens för sin ålder (med tanke på hennes smått skogstokiga idéer/förväntningar om mig). Men, jag hade blivit dumpad av en tjej jag själv kärat ner mig i (nog lite smått skogstokiga idéer/förväntningar om den tjejen jag blev dumpad av från min sida haha), och träffat den unga afrikanskan på ett ställe där jag klippte mig. Visste att det inte skulle krävas särskilt mycket övertalning för att ro ihamn henne, och då jag behövde muntras upp så gjorde jag som jag gjorde.
Usch och fy, jag är lite av ett as (även om det bleknar jämfört med vad vissa stolpskott här i tråden skrivit).

Att jag lyckades bli övertalad att skippa kondomen (och att då ta henne i tvåan dessutom), skäms jag över ännu mer. Men hon gnällde, jag var kåt och ville få henne att täppa till truten. Att jag tog henne i baken har sin naturliga förklaring i att jag upplever det andra som förspel, och dessutom blev jag lite nihilistisk och jävlig, och resonerade som så att det vore så jävla random att knulla en afrikansk rjej i rumpan i ett land där 8% av befolkningen har HIV.

Var lite smånervös efteråt, och att hon efter ett av de följande samlagen drog upp sin sketna mobiltelefon och visade en massa bilder på afrikanska enögda pytonormar gjorde inte saken bättre.
Gick och testade mig när jag kom tillbaka till Sverige två månader senare, och sedan ytterligare två månader efter det. Lyckades klara mig från alla bugs
Citera
2015-01-07, 22:15
  #814
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagharenPLAN
*mysko porrnovell inkluderande ebony love, rövknullad teenie, kolonialist-sex och genital rysk roulette*

Weirdest. Sex story. EVER.

Skulle vara intressant att veta hur du raggade upp henne? Och varför övertalade hon dig att skippa kondom??? Ville hon snärja dig med graviditet? Är du säker på att hon inte väntade sig betalt? Hoppas iaf att du var varsam med hennes tonåriga bakfitta...

Helt vansinnig story. Loved it!
Citera
2015-01-07, 22:43
  #815
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagharenPLAN
Hmm. Hade oskyddat analsex med en 18årig tanzanisk tjej i somras nör jag var där nere. Trots tappra försök från min sida att både hålla kondomen på och att förklara att hon inte var min flickvän, att vi spenderat 4 timmar tillsammans och att jag skulle resa vidare för att bestiga Kilimanjaro någon dag senare så gick saker som de gick.

Skäms över att jag tog in henne på mitt hotellrum två nätter, då hon dels var, hrm, 14 år yngre, och nog inte var särskilt mogen ens för sin ålder (med tanke på hennes smått skogstokiga idéer/förväntningar om mig). Men, jag hade blivit dumpad av en tjej jag själv kärat ner mig i (nog lite smått skogstokiga idéer/förväntningar om den tjejen jag blev dumpad av från min sida haha), och träffat den unga afrikanskan på ett ställe där jag klippte mig. Visste att det inte skulle krävas särskilt mycket övertalning för att ro ihamn henne, och då jag behövde muntras upp så gjorde jag som jag gjorde.
Usch och fy, jag är lite av ett as (även om det bleknar jämfört med vad vissa stolpskott här i tråden skrivit).

Att jag lyckades bli övertalad att skippa kondomen (och att då ta henne i tvåan dessutom), skäms jag över ännu mer. Men hon gnällde, jag var kåt och ville få henne att täppa till truten. Att jag tog henne i baken har sin naturliga förklaring i att jag upplever det andra som förspel, och dessutom blev jag lite nihilistisk och jävlig, och resonerade som så att det vore så jävla random att knulla en afrikansk rjej i rumpan i ett land där 8% av befolkningen har HIV.

Var lite smånervös efteråt, och att hon efter ett av de följande samlagen drog upp sin sketna mobiltelefon och visade en massa bilder på afrikanska enögda pytonormar gjorde inte saken bättre.
Gick och testade mig när jag kom tillbaka till Sverige två månader senare, och sedan ytterligare två månader efter det. Lyckades klara mig från alla bugs

Snacka om fet ångest efteråt!!!
Citera
2015-01-08, 00:49
  #816
Medlem
Åkte till norra Tanzania (Arusha) för att volontärarbeta. Projektet (likt alla andra projekt i åtminstone den standen) var en scam, de pengar jag betalat in till projektet (4000kr) gick till projektledarens mobilräkning och för att underhålla ett bankkonto som kostade 10$ i månaden. Det var bara jag som var på arbetsplatsen, en skola som med olika minibussar (dala dalas) och självmordsmotorcyklar (boda bodas) tog två timmar att ta sig till. Byggde upphöjda trädgårdsland (keyhole gardens), med tegelstenar, sand och cement jag köpte själv, samt käppar som jag köpte för att bygga en kompost (gav upp med komposten då byborna helt enkelt inte kunde låta bli att stjäla käpparna). Arbetet var tungt som fan, inget käk, långa dagar. Det volontärhus jag bodde i tillagade bara kolhydrater, och nörd som jag är är det LCHF som gäller, även om jag är i Afrika
Det i kombination med att jag gick på två AIDS-gym (det ena gav helt klart mer AIDS än det andra, men även om jag behövde använda båda för att kunna träna som jag vill var det AIDS-igare av gymmen bäst) gjorde att jag blev jävligt rippad. Så till saken (eller snarare baken)...

Gick och rakade huvudet efter 2v i landet. Hittade en barberarsalong som både utförde rakning och klippning, samt lite längre in fåtöljer/huvudtvättar där ett gäng "flicksnärtor" ägnade dagarna åt pladder, hårtvätt och enklare massage (inte sexmassage). När jag skulle sätta mig och få på ett sånt där löjligt skynke för att täcka kläderna sa jag att jag ville ta av mig tröjan, så att det inte skulle komma hår på den. Ville egentligen mest få se hur mycket tjejerna skulle börja kackla av att se min muskulösa 5%-fettöverkropp med 35 timmars tatueringar hihi. Det gick över förväntan, och tre av dem kom fram och började dra alla möjliga hästlögner om vilka gaddningar de planerade, samtidigt som de blev mer och mer osams om vem som skulle få ge mig gratis massage
Hon som vann fejden lyckades fiska åt sig mitt mobilnummer, och ringde samma kväll och försökte sätta igång något slags lamt telefonsex. Hon var söt och hade fin kropp, men det kändes satans fel. Var nog inte att det kändes omoraliskt utan mer att hennes ansträngningar mest upplevdes som taffliga. Dessutom började jag få ihop saker med den amerikanska tjejen så jag slutade svara när hon ringde.

Tre veckor senare hade allt skitit sig. Hade varit med den amerikanska tjejen i 10 dagar och flyttat in i ett hus hon hyrde, efter att ha bannat projektet och sagt fuck u till koordinatorn som även hade hand om volontärhuset. Tjejen ledsnade, ochhöll på att plåstra om saker med ett ex som hade dumpat henne hemifrån USA, och trots det storsinta erbjudandet att låta mig bo kvar och då sova på en madrass på hallgolvet istället för i hennes säng, så tog jag mitt pick ock pack och flyttade ut i slummen. Skickade ett sms hårtvätterskan (tänker inte titulera henne massös, då jag anser att man isf bör vara åtminstone lika bra som en upptinad oxjärpe på att massera för att bli kallad det...), och spelade korten som att jag inte ringt för att saker hade varit skit på projektet, att jag nu slutat och tänkte resa vidare, och "bara skickade ett meddelande för att berätta hur ledsen jag var över att jag inte höt av mig, att jag bad om ursäkt för detta och hoppades att hon skulle ha det bra i fortsättningen". Att ljuga så lite som möjligt är alltid bäst Skrev det på ett sätt som fick det att verka väldigt synd om mig, och hade aldrig kommit undan med det i Sverige, men de har inte riktigt samma standard när det kommer till att främja unga människors intellekt där som här....
Hon ringde på en gång, kåt som fan, och det tog typ 3min innan hon frågade om jag tänkte knulla henne i röven. Skogstokig....

Angående kondomen så blev det gnäll rätt snabbt. De använder inte det där, och hon tyckte det var onödigt och inte lika skönt. Som tur var hade jag fortfarande 50+ kondomer kvar, varav 20 var RFSLs "bögkondomer", lite tjockare och mer glidmedel. Det behövdes kan jag säga. Knullade konstant det första dygnet. Jag hade ångest, hade ingen lust att höra henne babbla om att hon var kär, om att jag väl kunde varahennes pojkvän, ville jag ha barn, vad skulle jag göra om jag gjorde en tjej gravid, fick hon flytta med tillbaka till Sverige. Det tog aldrig slut, hon hade tom svårt att låta bli att prata när vi hade sex. Vartefter tiden flöt på blev kvaliteten på min stakars kuks erektion något sviktande. Kom nog bara sex ggr första natten, men betade av säkert 30-35 kondomer. Var tvungen att ta lite pauser, sen fick man ju byta efter att den varit i rumpan på henne (jag är ju som ni säkert förstår vid det här laget en RIKTIG gentleman ). Vid ett tillfälle när hon bad om att vi skulle låta bli kondomen blev hon smått agiterad, då hon smått började misstänka att jag inte helt och hållet kände mig säker på att hon var utan bugs (läs HIV), och då pallade jag helt enkelt inte börja tjafsa. Fem veckors missöden hade tärt på min beslutsamhet helt enkelt, plus att det kändes lite som att jag sket i.
Och jag behövde ju få tyst på henne! Så vi började ha vanligt samlag, och då flög fan i mig, och jag tänkte att om jag nu redan begått kardinalsynden att ha sex med en native utan kondom, då är det ju lika bra att sätta pricken över I och ta henne i baken också. Sagt och gjort, det blev som det blev. Hade nog inte skrivit detta lika muntert om jag hade suttit och knaprat bromsmediciner.

Vet inte om hon försökte bli bli på smällen, men slug som jag är så gjorde jag en vasektomi för drygt två år sedan. Det sa jag givetvis aldrig, eftersom det hade varit bra mycket svårare att motivera kondomanvändningen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback