Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Jag har litet eller obefintligt om du så vill förtroende för vårt rättsväsende och vad de kommer fram till beträffande nedlagda rättsfall och vad katten gör i sin hemliga låda går på ett ut.
Några av malsums nick här verkar ha problem med sin läsförståelse.
För det är så oerhört mycket bla, bla, blaaa om samma sak och försök att rättfärdiga när och hur man får slå en brud. Droppen gick när det påstods fortfarande att jag försvarat hennes 'sjuka' beteende. Peka ut den raden, stycket eller satsen eller inlägget som går att tolka precis så, för tre bonuspoäng, numbnut.
Man slår inte en brud och det spelar ingen som helst roll vad du kan koka ihop för ursäkter. Slå en brud, jag slår dig. De flesta jag känner, med lite heder i kroppen gör likadant, så skylta inte med att du är hustrumisshandlare. Idiot.
Så enkelt!
Uppenbarligen är det poänglöst att prata med dig, då du är så vidrig att du på fullaste allvar stödjer att Sydney ska få misshandla sina partners bara för att hon är kvinna - Fint inlägg till jämställdhetsdebatten där, gubbe lilla...
Och hur du rättfärdigar hennes vidriga beteende. Ja vem som helst i tråden kan läsa innantill längre bak där du skriver:
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Hon kan skrika, dra en tantrum, kasta saker, gå dig på nerverna, slå först, klösa, bita och spanka dig. En riktig man går därifrån tills hon är klar och vill be om ursäkt.
Vidriga kräk som du gör att svin som Sydney kan fortsätta rättfärdiga sitt vidriga beteende och misshandel av sina partners. Och antagligen har du inte ens hut nog i kroppen att fatta vad hur ointelligent du resonera.
Skulle vilja se dig kläcka ur dig det där du rapar upp här inne inför hennes föräldrar som hon pissat på i 30 år.
Skulle vilja se dig kläcka ur dig samma korkade skit till de otaliga sambos och partners som blivit slagna, fått saker kastade på sig i tid och otid.
Och jag skulle verkligen vilja se dig kläcka ur dig det till Sydneys egen dotter som tur nog omhändertogs och inte fick bo kvar med henne för all skit hon fick stå ut med där! Hon skulle ha stått ut med att Sydney "kasta saker, gå dig på nerverna, slå först, klösa, bita och spanka dig" som du säger alltså!!
Sådant svinaktigt beteende är det bara att acceptera "för att hon är kvinna" alltså!!!?
Holy crap vilka vidriga åsikter du har!
Skäms människa!!