Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Jag vill bara säga två saker:
Jag har inte sagt ett enda ord om Syds personlighet eller psyke, så kalla mig inte duperad är du snäll.
Hur du kom fram till att någon dkulle lindat mig runt ett finger, begriper jag inte, men det rimmar ganska väl med ditt övriga beteende. Vilket leder mig till den andra saken jag ville säga.
Ingenting blir mer sant för att du ältar det tusen gånger.
Det enda jag sagt är att man fan inte slår tjejer, speciellt inte små såna.
Är de sjuka ska de ha vård, inte pisk och nu sammanfattar jag dig en smula, men ordet passar IDIOT!
Vad du inte har förstått, och uppenbarligen är för trög för att ta in är att du sitter och notoriskt försvarar den som beter sig som ett rövhål.
Du sitter och försvarar den som misshandlar sina parners. den som slår dem, kastar saker, pissar på dem verbalt och misshandlar dem mentalt, verbalt och även fysiskt. Du försvarar en person som gjort det systemetiskt sedan hon varit ung, och som kommer fortsätta göra det så länge hon kan dupera lättlurade stackare som du.
För då kan hon fortsätta göra som alltid. Hävda att person A är ondskan personifierad och att hon misshandlas och våldtagits och allt möjligt.... Vilket gör att person B tycker synd om henne och ger henne positiv feedback (som du gör nu). Så pågår det, tills person B gör någon påhittad oförrätt vilket gör att person B i sin tur ska "straffas" och utsätts för samma skit som A tidigare. Inför person C kan hon sedan pissa över person B, och samla martyrpoäng genom att ljuga ihop historier om hur B har misshandlat, våldtagit och burit sig åt....
Och så vidare, från B till C till D till E till....
En lång cykel av mentala OCH fysiska misshandlar, av allt från hennes föräldrar, till partners, till hennes eget barn, som alla förr eller senare har brutit kontakten med henne för att hon ene efter en utsatt dem för vidrigheter och är omöjligt att stå ut med.
Och den person ställer DU dig bakom och bidrar därför till att fortsätta pissa på alla hennes offer.
Förbannat äckligt att du inte ens kan inse hur korkat du bär dig åt då du kan läsa exempel på exempel innantill här i tråden, utan bara rapar upp som en väldresserad papegoja vad Sydney har ljugit i dig...
DU bidrar till att Syd kan fortsätta misshandla folk.
Skäms, vidriga människa!!