2011-01-17, 00:21
Medlem
Jag fick en tillsägelse av en admin i PM och ställde honom en fråga. Sedan fick jag ett svar från honom men när jag hade svarat på det och skickat fanns det inte med bland mina skickade medelanden? Jag har försökt att skicka detta medelande under 1 dygn nu genom att logga ut, vänta ett tag osv, men inget händer! Jag hade även lagt ner ganska mkt tid på det här medelandet.

Någon som vet vad som kan vara fel? Det går som sagt att skicka och jag får inget felmedelande elr något, det finns helt enkelt inte med i utkorgen.. Hade ju vart bra med ett felmedelande åtminstånde så att man inte sitter och försöker om och om förgäves!
Citera
2011-01-17, 00:30
Medlem
spermaoffrets avatar
Du sitter alltså och spammar admin? Korrekt?
Citera
2011-01-17, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spermaoffret
Du sitter alltså och spammar admin? Korrekt?

Nej? Han skickade mig ett PM där han skrev vilken regel jag brytit mot. Jag läste då den regeln och kunde inte hitta något som var emot den regeln i mitt inlägg. Jag bad honom då att specifiera mer vad jag hade gjort för fel och det gjorde han. Men när jag sen skulle svara på det gick det inte att skicka..

Jag kan ju omöjligt heller ha "spammat" honom då medelandena inte ens blivit skickade..
Senast redigerad av illusi0n 2011-01-17 kl. 00:36.
Citera
2011-01-17, 00:35
Medlem
spermaoffrets avatar
admin eller mods? Pröva i flashbackdelen istället.
Citera
2011-01-17, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spermaoffret
admin eller mods? Pröva i flashbackdelen istället.

Ja jag vet inte, vad är skillnaden? Tror det var en moderator.
Citera
2011-01-17, 01:32
Medlem
Det pekar mot att det verkar vara något fel i mitt medelande, något som gör att den inte vill släppa igenom medelandet...

För jag skrev till honom i en tråd och det gick som vanligt.. men sen när jag skulle redigera det och kopiera in mitt medelande så får jag upp ett felmedelande: Du angav ett ogiltigt Inlägg. Om du följde en giltig länk, var vänlig och kontakta den webbansvarige.
Citera
2011-01-17, 01:38
Medlem
Men om jag redigerar det som jag skrivit till han hitills (med egna ord) genom att bara skriva dit någon extra punkt t.ex, så funkar det som normalt. Men så fort jag kopierar in mitt medelande går det inte. Så man kan ju med nästan all säkerhet säga att det har någonting med mitt medelande att göra. Så jag började att radera en massa text, jag raderade bort alla citat t.ex och testade, raderade ännu mer och testade igen, tills det tillslut bara var några ord kvar i varje mening, men ändå går det inte att skicka! Kan det vara så att man inte kan skicka text som man klistrat in?
Citera
2011-01-17, 06:45
Medlem
Protons avatar
Fel forum.

ÖDIT -> Flashback /Mod
Citera
2011-01-17, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proton
Fel forum.

ÖDIT -> Flashback /Mod

Har redan testat det men då försvann tråden helt. Verkar inte finnas någon som kan hjälpa mig..
Citera
2011-01-17, 09:06
Medlem
csts avatar
Hur långt är meddelandet? Över 10.000 tecken har tidigare kunnat generera problem vad jag vet. Annars förstår jag inte ärligt vad du menar. Har du ens gett moderatorn en chans att svara?
Citera
2011-01-17, 09:54
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Alltså pratar nu TS om admins eller mods?

Verkar som att TS talar om mods, men använder sig av termen admins. TS, kan du klargöra.

EDIT, såg nu att TS klargjort redan... om att han "tror att det är en mod".

TS, alla är inte inloggade på FB dygnet runt, inte ens moderatorerna. Du får vänta en stund och så ser du nog att svar trillar in.
Citera
2011-01-17, 12:06
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illusi0n
För jag skrev till honom i en tråd och det gick som vanligt.. men sen när jag skulle redigera det och kopiera in mitt medelande så får jag upp ett felmedelande: Du angav ett ogiltigt Inlägg. Om du följde en giltig länk, var vänlig och kontakta den webbansvarige.

Antagligen försöker du gå till ett av dina inlägg som blivit raderade. Det går inte.

I övrigt vet jag inte vad problemet kan vara. Blir aningen förvirrad av det du skriver.
Senast redigerad av Ett Hund 2011-01-17 kl. 12:13.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in