2011-01-25, 05:44
Medlem
Det var tydligen så att texten var för lång. Märkte det då jag testade att dela upp det i smådelar. Så problemet löst tack
Citera
2011-01-25, 12:55
Medlem
orkarNs avatar
Det var för övrigt epost72 som delade ut tillsägelsen, och ingen admin.
Citera
2011-02-20, 10:18
Medlem
Det är samma sak fortfarande.. och det är inte bara i PM.. utan även vanliga inlägg. Men som sagt det HAR med längden att göra det är jag helt säker på nu. Dock så är det inte 10.000 tecken som cst skrev, inte i närheten av! Det här handlar om att jag inte ens kan fylla en hel sådan här vit ruta. Det är skitjobbigt... Vad är det som har hänt? Testade att göra en ny användare och det var samma sak där.. däremot om jag loggar in från en annan dator funkar det... Så det måste ha med min dator att göra? Finns det någon inställning elr liknande som jag kan ändra på datorn?
Citera
2011-02-22, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av illusi0n
Det är samma sak fortfarande.. och det är inte bara i PM.. utan även vanliga inlägg. Men som sagt det HAR med längden att göra det är jag helt säker på nu. Dock så är det inte 10.000 tecken som cst skrev, inte i närheten av! Det här handlar om att jag inte ens kan fylla en hel sådan här vit ruta. Det är skitjobbigt... Vad är det som har hänt? Testade att göra en ny användare och det var samma sak där.. däremot om jag loggar in från en annan dator funkar det... Så det måste ha med min dator att göra? Finns det någon inställning elr liknande som jag kan ändra på datorn?

Så är det för en del användare nu, admins har inte svarat på något om detta problem ännu, man kan inte skriva långa svar helt enkelt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in