Citat:
Ursprungligen postat av sbaum
Jag har inte denna tidskriftsamling tillgnglig
Det har dremot jag, vilket tillẗer mig att syna din frcka bluff.
Citat:
Bland inslag jag sett r artiklar om olika etniska grupper i Sverige och vad som utmrker dem
Ngra sdana artiklar har aldrig frekommit i Salt. Du ljuger, helt enkelt. Inom parentes kan man vl tillgga att det r svrt att begripa varfr sdana artiklar skulle vara "rasistiska". Frnekar du att det finns olika etniska grupper i Sverige och att de utmrker sig p olika vis?
Citat:
minst en artikel om SD som var skriven p ett dubist stt
Artikeln som du syftar p heter "De goda fresatsernas lagar" och skrevs av vnstermannen och juristen Erik Gthe. I texten anklagar Erik Gthe i frbifarten SD fr att "frorda en raspolitik som r klockren Hitlerpolitik". Det r frvisso "dubist", eftersom det inte stmmer, men kan knappast kallas rasism.
Citat:
, angrepp p samerna,
Hr slr du verkligen rekord i ohederlighet. Artikeln du syftar p r skriven av den dvarande kulturredaktren p Finanstidningen Knut Carlqvist. Texten r en lng och vl underbyggd kritik av ett frslag frn regeringen som gick ut p att tillerknna samer en rad privilegier, enbart p grund av deras etniska hrkomst. P vilket stt menar du att det r rasistiskt att kritisera ett sdant frslag? Var Carlqvist inte i sjlva verket antirasistisk eftersom han motsatte sig privilegier baserade p ras?
Citat:
tv olika grejer (helt okritiska) om frintelsefrnekaren David Irving,
Salt publicerade en intervju (inte tv) med den brittiske historikern David Irving. En mngd stora europeiska massmedia har intervjuat David Irving, t.ex. brittiska The Times, norska TV2 och spanska El Pais. r de ocks rasistiska? Och exakt vad i Salts intervju menar du var rasistiskt?
Citat:
kritik mot judarnas makt i vrlden
Frnekar du att judar besitter stor "makt i vrlden"? Varfr menar du att det r rasistiskt att kritisera den makten?
Citat:
Det blev bara vrre och vrre, och efter 5-6 nummer var det riktigt illa.
Om det r ngonting som blir vrre och vrre s r det dina insatser hr p Flashback. Du brjade med att skriva en lng serie spamliknande inlgg som inte innehll ngonting utom lnkar till Tradition & Fason. Nu har du vergtt till att sprida rena lgner.