Citat:
Ursprungligen postat av
sweet69
Det jag har hört är att dem hittade mellan 2-3 kg amfetamin men även en stor mängd pengar på ca 1,2 miljoner kronor. Detta var va jag hörde precis efter dem hade tagit dem men det har säkert hittat mer av både det ena och det andra nu i efterhand kan jag tänka mig. Jag tror att han gick med i FFL när han satt inne sist. Han bor i Borås och har gjort det sen han kom ut efter sin senaste volta för ca 4 år sedan.
Jo, jag vet att han bor där, han bodde länge i en stadsdel som heter Norrby, där han umgicks med några jag känner.
Så det var alltså under den sista voltan han gick med, jag misstänkte det. Jag träffade honom efter muck och fan vad förändrad han var mot innan. Innan hade han hår på skallen och han tränade inte. Nu var han rakad och bra bitig. Kände knappt igen honom.
Jaja, då flyger han igen nu då. Tur i oturen att han inte torskade när han hade kvar del av sin förra.
En sak som förbryllar mig lite, han borde ju fatta att han har mycket större chans att komma under radarn om han kör på själv, han har ju stort kontaktnät, än att att köra på så där och vara med i FFL. Han försämrar ju oddsen för sig själv. Han är liksom inte den typen som behöver backning från en org. Därför blev jag paff när jag hörde att han gått med där. Han är ju inte purung heller.