2004-08-11, 21:14
Medlem
souloskars avatar
Vet ej om detta är rätt forum...

I samband med de två uppmärksammade rymmningarna har "det kriminella nätverket "fucked for life"" nämnts flera gånger. Nån som kan berätta nåt om dessa gossar (för jag förmodar att det till största delen rör sig om män?). Man blir ju lite nyfiken.
Citera
2004-08-11, 21:19
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av souloskar
Vet ej om detta är rätt forum...

I samband med de två uppmärksammade rymmningarna har "det kriminella nätverket "fucked for life"" nämnts flera gånger. Nån som kan berätta nåt om dessa gossar (för jag förmodar att det till största delen rör sig om män?). Man blir ju lite nyfiken.
Allt du behöver veta står ju i tidningen.
Vill du joina tuffingarna eller?
Citera
2004-08-11, 21:20
Medlem
Samhains avatar
http://susning.nu/Fucked_for_Life
Citera
2004-08-12, 23:47
Medlem
souloskars avatar
Läser inte kvällspressen, men kanske skulle börja. Hårda killar det där. Min ansökan dröjer nog ett tag till.
Citera
2004-08-13, 00:45
Medlem
Codreanus avatar
Hårda killar? På vilket sätt skulle det där vara hårda killar?
Citera
2004-08-13, 01:51
Bannlyst
hårda killar,,, skulle jag inte påstå. men farliga både ja och nej, när dom går på droger och har vapen på sig JA.
Dom flesta e rätt vanliga människor, halv skänner hela bunten, tränar i samma gym som några av dom, sen skännar jag daniel ma syster, rätt vanling familj men dom flesta av dessa killar har fått smak för livets goda. men har inga cash.

Tycker aftonbladet överdriver i allt dom skriver rejält ochså,
Citera
2004-08-13, 01:54
Bannlyst
ps. juggemaffian pissar på FFL
Citera
2004-08-13, 04:41
Medlem
u_n_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmopolitian

jaja.. du skulle nog väja både en och två gånger om du mötte dom i en mörk gränd.. men du kanske har din guddomliga juggamaffia med dig hela tiden.
Citera
2004-08-13, 04:45
Medlem
Kassandras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmopolitian

Kan inte förstå det tuffa i att skriva att någon juggemaffia skulle pissa på någon överhuvudtaget. Ett sådant uttalande trappar ju enbart upp våldet, är det så du vill att det ska bli eller vad?

Självklart är ALLA "vanliga" människor, till vardags men när ekonomin går i botten och allt mer press ställs ifrån samhället så kan VEM som helst göra VAD som helst, för att överleva...synd men sant.
Citera
2004-08-13, 05:08
Medlem
u_n_mes avatar
antagligen så känner han två jugoslaver som han ser upp til och tycker därför att juggemaffian är det häftigaste som finns och han tillber dem varje kväll.. ok kanske lite över drift.. men vem vet..
Citera
2004-08-13, 05:10
Bannlyst
En smula ironi i det hela, men som sagt FFL inget att va rädd över. gäng muppar. som tycker att det är tufft att va kriminella. Dom har inget att säga till om i stockholm. Dom sköter sitt bara. Och det går jo bra hela buntet sitter nästan bakom lås. gäng färskingar
Citera
2004-08-13, 05:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av u_n_me
antagligen så känner han två jugoslaver som han ser upp til och tycker därför att juggemaffian är det häftigaste som finns och han tillber dem varje kväll.. ok kanske lite över drift.. men vem vet..

som sagt e inte kriminell slapp ta den vägen, till cash. går bra för mig i hockey istället, och tjänar nog mer än hela ffl drar ihopp

skänner två juggar du e rolig du
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in