• 1
  • 2
2004-08-11, 17:50
Medlem
colds avatar
Det är en rubrik som skulle chockera Sverige...Eller? Det var ett flertal som blev förvånade när Ludmila Enqvist åkte dit. Jag måste bara undra;

Kan man presetra sådana fina reslutat som faktist Klüft har gjort under sin karriär? Hade hon vart finne eller varför inte bulgarska så hade världen inte tvekat. Är vi svenskar egentligen så "rena" ..ta tex:

*Simmartjejerna
*Friidrottstjärnorna
Apprå Carro:
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/...516392,00.html
Citera
2004-08-11, 17:57
Medlem
Drömma kan man ju alltid men att Klyftan skulle dopa sig det kommer inte å hända.
Citera
2004-08-11, 18:15
Medlem
Johabbed bin Laugssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cold
Det är en rubrik som skulle chockera Sverige...Eller? Det var ett flertal som blev förvånade när Ludmila Enqvist åkte dit. Jag måste bara undra;

Kan man presetra sådana fina reslutat som faktist Klüft har gjort under sin karriär? Hade hon vart finne eller varför inte bulgarska så hade världen inte tvekat. Är vi svenskar egentligen så "rena" ..ta tex:

*Simmartjejerna
*Friidrottstjärnorna
Apprå Carro:

Resultaten Klüft uppvisat är inte sådär jättefantastiska utom för en svältfödd sportpresskår. I så gott som varenda gren (med undantag av längdhopp och kanske nåt mer) så är hon ju hästlängder efter världseliten. Kom tillbaka när hon gör rekordtider/rekordhöjder/rekordlängder inom någon enskild idrottsgren.
Citera
2004-08-11, 18:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cold

*Simmartjejerna
*Friidrottstjärnorna
Apprå Carro:

I sjukamp behöver du inte vara världsbäst i någon gren. Huvudsaken är att du är hyfsad i alla sju.
Citera
2004-08-11, 18:41
Moderator
Ruskigbusss avatar
Läste just för en halvtimma sedan i Sportbladet att hans pojkvän - beklagade sig över att de båda blir testade hela tiden - nånting om fem gånger den senaste månaden - eller liknande.

Så - jag tror faktiskt inte att de är dopade. Möjligen mutationer ....

Nåja - var glada över hennes resultat.
Citera
2004-08-11, 20:41
Medlem
NicklasFs avatar
Ärligt talat skulle jag inte bli speciellt förvånad om någon Svensk elitfriidrottare, eller någon annan idrott, blir påkommen med att syssla med otillåtna preparat. Skenheligheten är väl utbredd i detta land, vi får väl vänta och se.
Citera
2004-08-11, 21:15
Medlem
Namblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Läste just för en halvtimma sedan i Sportbladet att hans pojkvän - beklagade sig över att de båda blir testade hela tiden.

Ser hon sååå manlig ut?
Citera
2004-08-11, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nambla
Ser hon sååå manlig ut?

Hmm... tycker också det var lite off. När Ruskigbuss för en gångs skull är lite taskig och sparkar lågt kunde han väl valt ett bättre offer!?
Citera
2004-08-11, 21:54
Medlem
tjohos avatar
Men hon ser ju så manlig ut!
Jag har en liten princip: Kryper aldrig ner bredvid någon som har bredare axlar än vad jag själv har.
Citera
2004-08-11, 22:18
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenStolpe
Hmm... tycker också det var lite off. När Ruskigbuss för en gångs skull är lite taskig och sparkar lågt kunde han väl valt ett bättre offer!?

Joo ... ber alla inblandade om ursäkt.
Det var ett skämt, måhända klumpigt.
Citera
2004-08-11, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Joo ... ber alla inblandade om ursäkt.
Det var ett skämt, måhända klumpigt.

Det var ju kul.
Citera
2004-08-11, 22:33
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Det var ju kul.

Jo, men det var lite som att sparka på en som ligger.
Hon kan ju inte hjälpa hur hon ser ut.

Så jag skäms - lite - ganska lite - men ändå ...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in