2011-01-16, 12:28
Medlem
Brakkans avatar
Jag har installerat programmet CCleaner fr att hlla datorn ren och fin.

Mrkligt nog, s hittar programmet stora mngder Internet Explorer-filer varje gng den letar igenom datorn. Mrkligt eftersom jag aldrig anvnder Internet Explorer, som visserligen finns installerad p datorn, men jag anvnder alltid andra webblsare.

Vad kan detta bero p?
Citera
2011-01-16, 13:54
Medlem
Om du har Steam s anvnder det sig av Internet Explorer, nr du r inne i Community och Store.
Citera
2011-01-16, 15:50
Medlem
Brakkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karvozhort
Om du har Steam s anvnder det sig av Internet Explorer, nr du r inne i Community och Store.
Nej, Steam har jag inte. Vet inte vad det r.
Citera
2011-01-16, 16:20
Medlem
hasenfrasens avatar
I princip nstan alla program som kommunicerar med ntet anvnder funktionalitet i Internet Explorer.
Citera
2011-01-16, 17:05
Medlem
Om du gr in p Store i Windows Media Player eller i iTunes s anvnder de sig av Internet Explorer. Det kan vara dom.
Citera
2011-01-16, 19:30
Medlem
Brakkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasenfrasen
I princip nstan alla program som kommunicerar med ntet anvnder funktionalitet i Internet Explorer.
Okej. Det frklarar saken. Tack!
Citera
2011-03-16, 19:19
Medlem
Tord_Ywels avatar
Finns det ngon som liknar CCleaner som raderar ondiga temp-filer? Laddade ner det i hopp om att f bort lite skit frn temp-mappen men den tog bara bort 250mb av 3gb och mappen r fortfarande full med rsgammla torrent-filer, bilder, exe-filer till program jag avinstallerat fr lngesedan och allt mjligt skrp. Ngra tips?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in