2011-01-16, 12:21
Medlem
BossesPizzerias avatar
Jag har kopplat in min externa till min dator nu men det dyker bara upp i enhetshanteraren. Jag har kollat i diskhanteraren men där finns bara mina 2 interna hårddiskar. Innan jag satte in den till Windows så hade jag den inkopplad i Linux kan det vara problemet? Datorn den sitter inkopplad nu till kör Windows 7.
Citera
2011-01-16, 12:48
Medlem
Charles.Bronsons avatar
testa att högerklicka på externa , där i enhetshanteraren ,vad du har för text där, om avinstalera
så testa detta och sen,koppla ut din externa och koppla in den igen ,då ska windows hitta automatiskt
din enhet.vid nästa inkoppling,roliga är att jag också har windows 7 och en extern och min externa syns inte i enhetshanteraren men finns i diskhanteraren och i utforskaren och fungerar klockrent
men gå in där och kolla och högerklicka på enheten där,kan vara Linux som är orsaken.
Citera
2011-01-16, 13:04
Medlem
BossesPizzerias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charles.Bronson
testa att högerklicka på externa , där i enhetshanteraren ,vad du har för text där, om avinstalera
så testa detta och sen,koppla ut din externa och koppla in den igen ,då ska windows hitta automatiskt
din enhet.vid nästa inkoppling,roliga är att jag också har windows 7 och en extern och min externa syns inte i enhetshanteraren men finns i diskhanteraren och i utforskaren och fungerar klockrent
men gå in där och kolla och högerklicka på enheten där,kan vara Linux som är orsaken.
Jag gjorde som du sa men datorn hittade fortfarande inte disken. Jag sitter nu vid min laptop som också har windows 7 men här hittas ju disken.
Citera
2011-01-16, 13:28
Medlem
Charles.Bronsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BossesPizzeria
Jag gjorde som du sa men datorn hittade fortfarande inte disken. Jag sitter nu vid min laptop som också har windows 7 men här hittas ju disken.

testa att köra CCleaner eller TweakNowReg cleaner,bra program och prova igen
kan vara något som behöver städas så du hittar din enhet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in