2011-01-16, 08:02
Medlem
(Filat bort skalet/skärt bort och sedan krossat, nasalt)

Sortat 600mg, ifall jag inte gjorde det idag på morgonen, och i så fall 900mg.

Tänkte bara fråga om det va någon mer än jag som tog och drog en lina då och då, jag skapade en tråd för ett tag sedan som är lite utdaterad men nu har jag enbart testat meph och liknande känslan i början men avtar efter 15 minuter.

2 stora nackdelar jag stött på(inte haft någon större race eller hållt på så mycket) är den frätande pulvret i näsan. Har inte mycket och jämföra med så i let that be, eller jo salt/mjöl/bakbulver men det va när man lekte stans gangsters...

Den andra är ångesten som kommer efteråt, man kan urskilja sig den som huuvdvärk(de kommer ungefär samtidigt) Och man både vill och näsam vill inte, andra omgången svider inte lika mycket men det är inte kul ändå.

Testat lite tänkbart om meph, röka, lsd, benso, blue mystic 2 och 3, och em massa RCs och piller. Väger 60kg

Vill inte att kiddies ska testa detta hemma och överdoser kan ske på alla kemikalier, tvivlar på att de skulle ha något hemma i sina medicinskop men who knows.
Citera
2011-01-16, 08:22
Medlem
femforfems avatar
Du måste sova och lugna ner dig med drogerna
go natt!
Citera
2011-01-16, 09:43
Medlem
stora_ostens avatar
Så om jag förstår dig rätt så menar du att genom att snorta nästan ett gram Voxra ( som är vadå, en antidepressiv?) så får du en känsla som liknar mephedrone. Dock endast positiv effekt i en kvart med påföljande ångest och huvudvärk och "frät känsla" i snoken?

Hehe nejtack kompis jag hoppar nog detta du borde ta det lungt. Vem vet vilka andra bieffekter höga doser Voxra kan föra med sig?

Men jag tycker mig ha något minne av att voxra skulle vara centralstimulerande? Kan det stämma?
Citera
2011-12-26, 20:10
Medlem
Jag hade oxå för mej att jag hade hört att voxra var centralstimulerande. Är inte helt 100 på de dock. Men den har liknande egenskaper. Jag äter både voxra och ritalin och i bipack sedeln på voxra så står det att man skall vara försiktig om man äter andra centralstimulerande medeciner.

Jag äter 300 mg voxra om dagen och vi ett tilfälle när ja va sjukt seg och hade glömt att hämta ut mitt ritalin så tog jag 900-1200 mg voxra. De fick jag bara hjärttklappningar och ångest av. Men nu för enstund sen så hade ja käkat en heldel xanor brukar bli spedad ist för lugn om jag tar högadoser av benzo. Men i dag blev ja trött vilket jag inte ville. Så jag krossade 300 mg voxra och har dragit 3 linor har fortfarande en heldel kvar av 300 mg,aren. Och det fungerade ju faktaikst. Känner mej skönt pigg inte stirrig som på förmycket ritalin. Men de kan ju ha att göra med att ja har massa xanor i kroppen. Ruset ja har nu är riktigt nice iaf Får se hur länge de vara dock
Citera
2011-12-26, 20:27
Medlem
Det där fuckade up min näsa ordentligt kan ja säga!! Jag fick hysterisk nysatacker strax efter de förra inlägget. bombade resten av pulvret får se om de ger nån effekt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in