Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Jo det är det, Karisprodol omvandlas till en barbiturat så letar dom efter det så ger det utslag men det är ytterst ovanligt att dom letar efter det. Baklofen är annars ett hett tips, är inte narkotiklassat heller och det verkar på GABA-B som GBL/GHB. Använder det själv och det är minst lika bra som Valium och det syns inte på tester,
http://en.wikipedia.org/wiki/Baclofen
Baclofen is considered to be at least as effective as diazepam in reducing spasticity, and causes much less sedation.
Sedan finns det Heminevrin, dock riktigt svårt att få tag på så kör på Baklofen.
Intressant. Har baklofen även en, åtminstone något sånär, ångestdämpande effekt?
Vet du för övrigt någon opioid som inte visas på drogtester? Jag har tolkat det som att jag har bäst chanser med tramadol, även om det är lite osäkert. Testades inte för tramadol på Maria beroendecentrum, men där är det sticka (tramadol fanns med, men testades inte) och jag vet inte om mitt jobb skickar testerna på analys. Har dock hört från en ganska erfaren person att det inte visades när kriminalvården gjorde tester på denne tidigare, men tiderna har en tendens att förändras...
Är inte så sugen på krypton eller kratom, utan är ute efter en opioid som stimulerar systemet på vanligt vis. Försöker naturligtvis stå ifrån så gott det går, men ibland blir det så jobbigt att jag inte står ut...