2011-01-16, 03:11
Medlem
-Infected-s avatar
Hej! Har ätit 4st Carisoprodol 350mg (utländska) som är detsamma som somadril för ungefär 2 timmar sen. Har ingen benso tillgänglig som ska sätta igång mysigheterna i dessa piller och undrar nu om Tramadol är en farlig substans att blanda med Somadril? Har även slängt i mig en 5mg Zolpidem om detta nu skulle ha någon betydelse. Tackar för svar!
Citera
2011-01-16, 15:31
Medlem
Slingshots avatar
Det boostar tramadol rätt bra så ta inte för stora doser tramadol så ska det vara chill.
Citera
2011-01-16, 23:26
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Det boostar tramadol rätt bra så ta inte för stora doser tramadol så ska det vara chill.

Karisoprodol är väl också väldigt bra som kramplösande till tramadol? Syns väl inte heller på UP?
Citera
2011-01-17, 00:01
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Karisoprodol är väl också väldigt bra som kramplösande till tramadol? Syns väl inte heller på UP?

Jo det är det, Karisprodol omvandlas till en barbiturat så letar dom efter det så ger det utslag men det är ytterst ovanligt att dom letar efter det. Baklofen är annars ett hett tips, är inte narkotiklassat heller och det verkar på GABA-B som GBL/GHB. Använder det själv och det är minst lika bra som Valium och det syns inte på tester, http://en.wikipedia.org/wiki/Baclofen

Baclofen is considered to be at least as effective as diazepam in reducing spasticity, and causes much less sedation.

Sedan finns det Heminevrin, dock riktigt svårt att få tag på så kör på Baklofen.
Senast redigerad av Slingshot 2011-01-17 kl. 00:16.
Citera
2011-01-17, 00:35
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Jo det är det, Karisprodol omvandlas till en barbiturat så letar dom efter det så ger det utslag men det är ytterst ovanligt att dom letar efter det. Baklofen är annars ett hett tips, är inte narkotiklassat heller och det verkar på GABA-B som GBL/GHB. Använder det själv och det är minst lika bra som Valium och det syns inte på tester, http://en.wikipedia.org/wiki/Baclofen

Baclofen is considered to be at least as effective as diazepam in reducing spasticity, and causes much less sedation.

Sedan finns det Heminevrin, dock riktigt svårt att få tag på så kör på Baklofen.

Intressant. Har baklofen även en, åtminstone något sånär, ångestdämpande effekt?

Vet du för övrigt någon opioid som inte visas på drogtester? Jag har tolkat det som att jag har bäst chanser med tramadol, även om det är lite osäkert. Testades inte för tramadol på Maria beroendecentrum, men där är det sticka (tramadol fanns med, men testades inte) och jag vet inte om mitt jobb skickar testerna på analys. Har dock hört från en ganska erfaren person att det inte visades när kriminalvården gjorde tester på denne tidigare, men tiderna har en tendens att förändras...

Är inte så sugen på krypton eller kratom, utan är ute efter en opioid som stimulerar systemet på vanligt vis. Försöker naturligtvis stå ifrån så gott det går, men ibland blir det så jobbigt att jag inte står ut...
Citera
2011-01-17, 01:40
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Intressant. Har baklofen även en, åtminstone något sånär, ångestdämpande effekt?

Vet du för övrigt någon opioid som inte visas på drogtester? Jag har tolkat det som att jag har bäst chanser med tramadol, även om det är lite osäkert. Testades inte för tramadol på Maria beroendecentrum, men där är det sticka (tramadol fanns med, men testades inte) och jag vet inte om mitt jobb skickar testerna på analys. Har dock hört från en ganska erfaren person att det inte visades när kriminalvården gjorde tester på denne tidigare, men tiderna har en tendens att förändras...

Är inte så sugen på krypton eller kratom, utan är ute efter en opioid som stimulerar systemet på vanligt vis. Försöker naturligtvis stå ifrån så gott det går, men ibland blir det så jobbigt att jag inte står ut...

Nej det har ingen ångestdämpande effekt dessvärre, nej vet tyvärr ingen opiat/opiod som inte syns på tester förutom kratom, krypton visar positivt för tramadol.
Citera
2011-01-17, 01:57
Bannlyst
Citat:
Nej det har ingen ångestdämpande effekt dessvärre, nej vet tyvärr ingen opiat/opiod som inte syns på tester förutom kratom, krypton visar positivt för tramadol.

Är du verkligen säker på detta? Jag lämnar visserligen inte prover längre, men jag käkade krypton samtidigt som jag lämnade prover utan att det gjorde utslag. Menar du labb kanske? Jag pissa på sticka.
Citera
2011-01-17, 02:48
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JUNK2K4
Är du verkligen säker på detta? Jag lämnar visserligen inte prover längre, men jag käkade krypton samtidigt som jag lämnade prover utan att det gjorde utslag. Menar du labb kanske? Jag pissa på sticka.

Var det tramadol på denna sticka? Vissa har ju speciella stickor för det.
Citera
2011-01-18, 11:54
Medlem
Slingshots avatar
Kom på att Lyrica med är muskelavslappnande och visas inte på tester.
Citera
2011-01-18, 16:52
Bannlyst
Citat:

Rekommenderar ingen Heminevrin! Stal några sådana av morsan när jag var yngre
Efter intag av en tablett väntar tio timmars stickningar i bakhuvud och mellan ögonen, otroligt obehagligt.
Citera
2011-01-23, 18:26
Bannlyst
Citat:
Var det tramadol på denna sticka? Vissa har ju speciella stickor för det.

Japp, båda stickorna. Finns även fler här på forumet som lämnat negativa prover på Krypton. Var det inte till och med någon diskussion i den stora Krypton-tråden att labben inte ens kunde lokalisera ODT? Men det kanske är annorlunda när det är i kroppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in