Flashback bygger pepparkakshus!
2025-01-03, 01:10
Avstängd
UppmarksamhetsHoras avatar
White trash har inte med vänster/högerskalan att göra. Det handlar om hur man beter sig, ser ut osv.
Främst om hur man beter sig.
Finns många "höger white trash".
Tatueringar, dekadent beteende, banalt ytligt tänkande.
Citera
2025-01-03, 01:12
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Tycker gräddrumpan på TikTok är väldigt white trash
Citera
2025-01-03, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
White trash har inte med vänster/högerskalan att göra. Det handlar om hur man beter sig, ser ut osv.
Främst om hur man beter sig.
Finns många "höger white trash".
Tatueringar, dekadent beteende, banalt ytligt tänkande.

Egentligen är det vita som har samma jobb och ekonomi som niggers.

Varför ta ett amerikqanskt uttryck till Sverige, det är så mycket som skiljer.

Tatueringar är t ex en generationsgrej, inte en klassfråga.
Citera
2025-01-09, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
Egentligen är det vita som har samma jobb och ekonomi som niggers.

Varför ta ett amerikqanskt uttryck till Sverige, det är så mycket som skiljer.

Tatueringar är t ex en generationsgrej, inte en klassfråga.

Generationsgrej ? Absolut inte. Mycket få i överklassen har tatueringar, möjligtvis något väldigt litet diskret. Men detta är ytterst ovanligt. Men då pratar vi om gamla pengar, den verkliga överklassen, inga rappare eller fotbollsspelare.
Citera
2025-01-09, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zsarp
Generationsgrej ? Absolut inte. Mycket få i överklassen har tatueringar, möjligtvis något väldigt litet diskret. Men detta är ytterst ovanligt. Men då pratar vi om gamla pengar, den verkliga överklassen, inga rappare eller fotbollsspelare.

Mycket få i gen X och boomers har det. Det var helt ute, men för 25 år sedan blev det märkligt nog inne igen.

Och för en viss generation kan man nog t o m hitta det i överklassen, skulle inte förvåna alls.
Citera
2025-01-13, 09:25
Medlem
Dessa WT-människor med halslänkar i sin billigaste form, piercingar, keps, tatueringar överallt, obildade, droger, kedjerökare, kriminella, kamphundar, stort motorintresse i brist på andra vanliga intressen. Reser aldrig utomlands.

En del av dem är också tvungna att försöka måla upp en livsstil där det går ”bra” för dem. Detta genomskådas dock direkt av den normala massan.

De saknar ofta också grundskole/gymnasiekompetens.

Är dessa WT-människor medvetna om att de är White Trash? Eller är de helt enkelt för dumma för att förstå?
Senast redigerad av Gskdhshs 2025-01-13 kl. 09:42.
Citera
2025-01-13, 17:53
Citat:
Ursprungligen postat av Gskdhshs
Dessa WT-människor med halslänkar i sin billigaste form, piercingar, keps, tatueringar överallt, obildade, droger, kedjerökare, kriminella, kamphundar, stort motorintresse i brist på andra vanliga intressen. Reser aldrig utomlands.

En del av dem är också tvungna att försöka måla upp en livsstil där det går ”bra” för dem. Detta genomskådas dock direkt av den normala massan.

De saknar ofta också grundskole/gymnasiekompetens.

Är dessa WT-människor medvetna om att de är White Trash? Eller är de helt enkelt för dumma för att förstå?
Är du medveten om att dom inte bryr sig om att du stör dig på att dom inte har gymnasiekompetens eller att dom har ett biintresse? Dom bara ger blanka fan i dig men du tänker på dom och många ni andra i tråden. Är det något med "WT-folk" vissa andra som ser sig som finare avundas på något vis?

Är det jag bryr mig inte attityden dom bär medans ni är fullständigt skitnödiga för alla livets krav och alla livets måsten? Vilket märke det ska vara vilket plagg vilken bil vilken whatever dom skiter i. Ni tänker på. Övertänker är osäkra personer och stör er på någon som kämpar på ändå utan er svaghet? Troligt blir ni sänkta direkt om det blir tjafs också.

Har det något med maskulinitet detta något ni saknar?
Senast redigerad av Congelado 2025-01-13 kl. 17:57.
Citera
2025-01-13, 18:33
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Tänkte skriva:

Att aldrig prata om något annat än TV-serier, inredning, sina hundar, svek från andra, vilken vinbox som är godast, inköp som gjorts eller ska göras.

Men kom på att det gäller större delen av befolkningen!
Citera
2025-01-13, 20:07
Medlem
Adelaides avatar
Det är skillnad på tatuerade kriminella trash som man hittar i ghetton, och på Svensson-WT.

Svensson-WT är dessa bilintresserade trash med Volvo-keps, övervikt och som lever på flintastek med bea och Norrlands Guld. De lever egentligen relativt normala liv; de åker till Skara Sommarland med ungarna, åker till Ullared och shoppar och kanske t.om åker på nån solsemester av det billigare slaget nån gång. Men deras stillösa kläder, osunda livsstil och låga allmänbildning gör dem till trash.

Men dessa tatuerade kriminella trash som bor i ghettot, tar droger hit och dit, har kamphund och stora halsband. De ger verkligen WT ett ansikte!
Citera
2025-01-15, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Är du medveten om att dom inte bryr sig om att du stör dig på att dom inte har gymnasiekompetens eller att dom har ett biintresse? Dom bara ger blanka fan i dig men du tänker på dom och många ni andra i tråden. Är det något med "WT-folk" vissa andra som ser sig som finare avundas på något vis?

Är det jag bryr mig inte attityden dom bär medans ni är fullständigt skitnödiga för alla livets krav och alla livets måsten? Vilket märke det ska vara vilket plagg vilken bil vilken whatever dom skiter i. Ni tänker på. Övertänker är osäkra personer och stör er på någon som kämpar på ändå utan er svaghet? Troligt blir ni sänkta direkt om det blir tjafs också.

Har det något med maskulinitet detta något ni saknar?

Varför skulle jag gå runt och störa mig på WT som saknar grundskole eller gymnasiekompetens? Varför skulle jag ens störa mig på WT?

Sättet du skriver på är ju extrem WT varning med dålig grammatik och stavfel.
Sen är det typiskt WT att börja skriva om slagsmål också som ”troligt blir ni sänkta direkt”
Citera
2025-01-15, 00:46
Citat:
Ursprungligen postat av Gskdhshs
Varför skulle jag gå runt och störa mig på WT som saknar grundskole eller gymnasiekompetens? Varför skulle jag ens störa mig på WT?

Sättet du skriver på är ju extrem WT varning med dålig grammatik och stavfel.
Sen är det typiskt WT att börja skriva om slagsmål också som ”troligt blir ni sänkta direkt”
Haha ni har autism när det kommer till stavning. Jag skriver ibland från mobilen kan ske det blir ett fel. Bryr mig ej hur du uppfattar det. Du uppfattar inte andemeningen när jag skriver jag uppfattar dig som ett våp.

Har inte påstått att just du gör det har inte läst dig i den här tråden men andra.

Det är någon jävla osäkerhet i luften ändå försöker sätta fingret på vad det handlar om hos vissa rent psykologiskt. Eller är det någon form av löjlig projektion bara för att ni ska känna er lite bättre när ni bär många WT-attribut själva kanske omedvetna men inte vill vara värst i klassen?

Oavsett ni är bara fags men ta detta i verkligheten med nästa WT ni möter haha nej ni fucking tittar ner och är rädd för att kaxa.
Senast redigerad av Congelado 2025-01-15 kl. 00:57.
Citera
2025-01-15, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Haha ni har autism när det kommer till stavning. Jag skriver ibland från mobilen kan ske det blir ett fel. Bryr mig ej hur du uppfattar det. Du uppfattar inte andemeningen när jag skriver jag uppfattar dig som ett våp.

Har inte påstått att just du gör det har inte läst dig i den här tråden men andra.

Det är någon jävla osäkerhet i luften ändå försöker sätta fingret på vad det handlar om hos vissa rent psykologiskt. Eller är det någon form av löjlig projektion bara för att ni ska känna er lite bättre när ni bär många WT-attribut själva kanske omedvetna men inte vill vara värst i klassen?

Oavsett ni är bara fags men ta detta i verkligheten med nästa WT ni möter haha nej ni fucking tittar ner och är rädd för att kaxa.

Känns mer som att det är du som har något emot icke WT-folk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in