2023-10-16, 19:43
Medlem
paskharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdman123
Jag har gått WT fullt ut och jag mår bättre än någonsin!

Kärlek till alla trash där ute!

Jag har också rört mig åt det hållet. Utåt sett kan det nog se ut som en jäkla klassresa nedåt. Fast jag kan fortfarande föra mig bland adeln men jag trivs helt klart bäst bland dom lokala på pizzerian. Dock så beblandar jag mig inte så mycket med dom utan mest hälsar lite sporadiskt. Är inte sugen på gå all in på det sättet.

Vad gäller drugsen så har jag fimpat de mesta WT drugsen. Typ benzo och annan kemikalieskit. Dock dricker jag öl ibland både hemma själv och på pizzerian då såklart. Trivs bäst på den pizzerian som tar 50 spänn för en falcon fortfarande och har 2 spelautomater såklart. Tittar man ut från pizzerian ser man en totalt nedgången affär och allt slödder som rör sig fram och tillbaks i mjukiskläder.

Känner att jag verkligen stormtrivs där.

Händer att jag röker på ibland också.

Vad beträffar sociala medier har jag tagit bort precis allt. Har snapchat installerat för att få tag i en arab som jag köper hasch någon i halvåret av. Det är det enda jag har kvar.
Senast redigerad av paskharen 2023-10-16 kl. 19:50.
Citera
2023-10-17, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av paskharen
Jag har också rört mig åt det hållet. Utåt sett kan det nog se ut som en jäkla klassresa nedåt. Fast jag kan fortfarande föra mig bland adeln men jag trivs helt klart bäst bland dom lokala på pizzerian. Dock så beblandar jag mig inte så mycket med dom utan mest hälsar lite sporadiskt. Är inte sugen på gå all in på det sättet.

Vad gäller drugsen så har jag fimpat de mesta WT drugsen. Typ benzo och annan kemikalieskit. Dock dricker jag öl ibland både hemma själv och på pizzerian då såklart. Trivs bäst på den pizzerian som tar 50 spänn för en falcon fortfarande och har 2 spelautomater såklart. Tittar man ut från pizzerian ser man en totalt nedgången affär och allt slödder som rör sig fram och tillbaks i mjukiskläder.

Känner att jag verkligen stormtrivs där.

Händer att jag röker på ibland också.

Vad beträffar sociala medier har jag tagit bort precis allt. Har snapchat installerat för att få tag i en arab som jag köper hasch någon i halvåret av. Det är det enda jag har kvar.

Blir tårögd av att läsa sånt här. Välkommen till friheten.

Jaså, ni har hela två spelautomater? Vi har bara en och den är det ständigt huggsexa om.

Sist jag hängde med alkoholisterna så blev det verkligen total dekadens. Försöker hålla mig från alkoholen till i alla fall helgerna - orkar inte bli en jävla alkoholist också.

Jag ser också att du anammat det nya trashiga - att helt stå utanför sociala medier.

Att ha snapchat för att få tag på en arab som har ditt hasch är ändå en stadig förklaring.
Citera
2023-10-19, 04:17
Medlem
ChinchillaHouses avatar
Älskar rosa
Citera
2023-10-19, 09:15
Medlem
Trontie123s avatar
Är för SD men när man ser och pratar med SD väljare så skäms man fanimej. Majoriteten är stereotypiska WTn
Citera
2023-10-26, 09:42
Medlem
Amors avatar
Kvinnor som är snygga när de är 15-20, men förfaller jättesnabbt efter det.
Citera
2023-10-26, 09:57
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trontie123
Är för SD men när man ser och pratar med SD väljare så skäms man fanimej. Majoriteten är stereotypiska WTn

Du gör ett tankefel. Så många WT finns inte att de skulle räcka till för alla Sd-röster, alla V-röster och hälften av alla S-röster! Det är snarare så, att det fram till för några år sedan, och till viss del fortfarande, varit socialt självmord att berätta öppet om att man röstar Sd. Så de enda som vågade göra det, var länge folk som ändå inte hade någon karriär eller något sällskapsliv i societeten att förlora. Tänk en läkare eller lärare t.ex., som hade gått ut och sagt att han röstade på Sd för bara några år sedan - han hade kunnat förlora jobbet.
Citera
2023-10-26, 14:48
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:

Ja, när man ser svansens låga beteende och sätt att uttrycka sig i bl.a. olika politiska facebook-grupper så börjar man undra vad man egentligen har gemensamt med dessa. En av anledningarna till att jag själv övergav SD.
Citera
2023-10-29, 16:15
Medlem
Att börja dagen med att knäppa en energidryck är wt. Och ytterligare några burkar under dagen. Att äta pizza och McDonald's flera gånger i veckan är wt. Samt att röka. Gula tänder och fetma är vanligt förekommande. Något som förenar wt med blattar.
Citera
2023-10-29, 17:00
Medlem
Vitiss avatar
Citat:

Enig
Enig
Tyvärr.
Naturligtvis finns det intellektuella även i det partiet, men svansens inlägg är direkt korkade och tyder på tydlig wt-tillhörighet.
Citera
2023-10-30, 11:07
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChinchillaHouse
Älskar rosa
Rosa är en fin färg.
Citera
2023-11-05, 07:38
Medlem
GertBennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
De ständigt bittra och mansbashande kvinnorna på Familjeliv.se kan jag knappast tänka mig annat än att de är ganska mycket WT. Säkert dessa som skriver dubbelanonymt i trådar om utseende och ekonomi att de "ser väldigt bra ut för sin ålder" och låtsas vara utbildade IT-tekniker och civilingenjörer, läkare m.m. med höga löner. Det kan väl klassas som ganska WT att sitta anonymt på forum och låtsas vara något man inte är.

Det är något jag stör mig på och det är fruktansvärt WT. Här på Flashback finns det ett par användare som jag inte vet om de trollar, är lågbegåvade eller påtända som konstant skriver hur framgångsrika det är inom olika aspekter av livet. För att simultant starta trådar om sitt drogande, arbetslöshet/dåliga ekonomi och så vidare. Jag har inget emot personer som har "låg status" om man får uttrycka sig så, men personer som ljuger och skrävlar för att och oavsett "status" är bara fånigt.

Så det är ganska WT och hetta typ Jens-Conny, gå på soc och droger och sitta inne på FB och skriva om hur rik man är eller hur snygga brudar man sätter på. . Var ärlig istället det är mycket mer respektingivande!
Citera
2023-11-05, 07:42
Medlem
Äger man en kamphund av sorten pitbull, amstaff osv så är man 100% WT. Ingen annan än rent slödder äger dessa monster. Har aldrig sett människor av högre klass än WT och underklassfolk äga dessa äckliga hundar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in