Citat:
Vad snackar du om!
Ohh, en god cigarr efter maten... Inte mycket som klår det inte. (Inte ens en snygg och sexig tjej kan få mig i säng innan jag rökt klart.) Annars en väldigt bra sammanställd lista!
WT:
- skvätta på sig för mycket parfym/after shave
- töntig/ful/menlös tatuering (ja, 99,1 % är töntiga/fula/menlösa)
- raka ögonbrynen för att rita/måla dit fula streck
- gå till en fotograf och "vara modell för en dag" och lägga upp bilderna på facebook och dylika sidor
- tro på "new age-flummeri" och dylika saker så som spådomar osv
- "råka" visa kalsonger/trosor (antingen man böjer sig el inte)
- nysa i handen el rakt ut i luften (era jävla äckel!)
- att tro "bara för att min kille köpt mig en märkesväska så har jag stigit i graderna". Då ska jag klargöra för er - WT är man/du/ni livet ut. Det hänger inte på attiraljer eller kläder om man är WT eller inte, det sitter i generna.
- människor som arbetar i klädbutik och tror de är sååå häftiga för att de just jobbar där i "denna dära häftiga butiken"
- att bli förbannad/irriterad på att killar tittar mer ner i urringningen än i ögonen (men hallå, ta då på dig något annat för fan! Om och när en kille tittar ner i urringningen så fyller den sin funktion.)
Nåja, det får räcka för denna gång.

WT:
- skvätta på sig för mycket parfym/after shave
- töntig/ful/menlös tatuering (ja, 99,1 % är töntiga/fula/menlösa)
- raka ögonbrynen för att rita/måla dit fula streck
- gå till en fotograf och "vara modell för en dag" och lägga upp bilderna på facebook och dylika sidor
- tro på "new age-flummeri" och dylika saker så som spådomar osv
- "råka" visa kalsonger/trosor (antingen man böjer sig el inte)
- nysa i handen el rakt ut i luften (era jävla äckel!)
- att tro "bara för att min kille köpt mig en märkesväska så har jag stigit i graderna". Då ska jag klargöra för er - WT är man/du/ni livet ut. Det hänger inte på attiraljer eller kläder om man är WT eller inte, det sitter i generna.
- människor som arbetar i klädbutik och tror de är sååå häftiga för att de just jobbar där i "denna dära häftiga butiken"

- att bli förbannad/irriterad på att killar tittar mer ner i urringningen än i ögonen (men hallå, ta då på dig något annat för fan! Om och när en kille tittar ner i urringningen så fyller den sin funktion.)

Nåja, det får räcka för denna gång.
Menar naturligtvis cigaretter och snus! Helst i så lågbudgeterade märken som möjligt!
Jag tackar inte nej till en härlig cigarr från tid till annan, eller en god smak i vattenpipan på en trevlig sommarafton med vännerna!
OBS: detta inte är en vattenpipa köpt från en turklivs, utan en fin sådan. Turklivspipa är WT!
För övrigt behövs fler punkter än tobaksbruk för att man ska kunna kalla sig för ett tvättäkta WT!
Så länge du inte uppfyller 2-4 ytterligare punkter till på min lista, kan du alltså känna dig trygg!

Bra där med new age-tramset, tänkte jag inte på!