Jag märker att många verkar ha svårt att förstå "Navyblazers" kritik. För att underlätta har jag sammanställt en lista på det som, enligt "Navyblazer", är utmärkande för "vitt skräp":
Inlägg 1:
- Att skriva på Internet på ett "intetsägande vis" om vårtecken.
- Att bära kortbyxor eller tunna jackor trots att temperaturen inte överstiger tre plusgrader.
- Att inleda samtal med att uttrycka sig uppskattande om värmen, trots att det var minusgrader samma natt.
- Att, som stadsboende mor eller studerande vid gymnasiet, dricka kaffe på utomhuskaféer under en längre tid.
Inlägg 2:
- Att bära tunn tröja under kavaj, eller solglasögon från Ray-Ban, vilket (av någon anledning) inte är att klä sig i överensstämmelse med väderförhållandet.
Inlägg 3:
- Att uppleva ett "spontant och intensivt rus" den 4 april, men inte tidigare eller senare.
Inlägg 4:
- Att "inte se året för mer än fyra månader", och att fira semester i Cypern istället för på "en ort som primierar [sic] förutsättningarna som råder", där det råder "behaglig temperatur" och det finns "utbud" [sic].
Inlägg 5:
- Att bära t-tröja och kortbyxor trots att temperaturen inte överstiger fem plusgrader.
Om jag har förstått "Navyblazer" rätt ska man med andra ord undvika ovanstående - något motsägelsefulla och felstavade - lista över handlingar, om man inte vill bli betraktad som "vitt skräp".