2012-02-27, 22:45
Medlem
Robinson-Merals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klittan.
Suck, den här tråden har tappat det.
Förövrigt så syftar uttrycket White Trash egentligen på vita som lever nere på "de svartas nivå". Då uttrycket inte används inte längre i USA idag eftersom det anses vara extremt rasistiskt och föråldrat. I Sverige saknas den rasistiska undertonen vilket gör det helt okej att säga, tyvärr verkar det ha vattnats ur ordentligt. Nuförtiden är ju allting WT enligt den här tråden.
Tror du inte det har konstaterats sisådär 1000 gånger redan? Tråden lever vidare likt "Milhouse is not a meme". Ge dig in i leken eller stick.
Citera
2012-03-01, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KitKatBlomman
WT-listan, typ allt har säkert tagits upp i tråden

Brukar tobak, börjar röka i tidiga tonåren
Tänker inte på något utanför vardagen
Perioder av arbetslöshet, bidragsfusk
Kortskulder med ~14% ränta
Skulder hos kronofogden
Tycker det är skitcoolt med sin 60" plasma-tv som de 2007 köpte på avbetalning för 45k
Total avsaknad av bildning eller studiemeriter
Skaffar barn i tidig ålder, ibland med flera partners
Känner sig grymma i kepsar eller tröjor med VOLVO-tryck eller "SAAB är för gubbar med liten kuk"
Har ofta ADHD, många har dyslexi och läser inte böcker
Äter skräpmat till vardags och halsar minst 1 liter läsk per dag
Dricker billig öl
Bor relativt billigt pga den kassa ekonomin
Gör av med pengar 50ggr snabbare än de kommer in
Har på sig luvtröja med Iron Maiden på dop
Den stora mängd av ansvarslös fritid ger mycket tid till facebook
Om de väl röstar så är det på Socialdemokraterna eller Sverigedemokraterna
Kollar många lättsmälta filmer t.ex. svenska skitfilmer ā la Colin Nutley eller Beck (Gillamarkerar Grannen i Beck! på facebook)
Bor ofta i skitställen mitt ute i ingenstans som de är oerhört patriotiska till
Klarar absolut inte av att vara ensamma längre tider
Ungarna är hyperaktiva, dåliga i skolan och ofta våldsamma, skrikiga och drar till sig den uppmärksamhet de inte fått när de delar rum med 2 syskon hela uppväxten
Männen kommenterar mycket på Sportbladet.se via facebook
16-åringarna går IV för det var "lärarens fel" att de skolkade bort mattelektionerna
Tänker ingenting på sin framtid, max en vecka framåt
Har inga mål med livet som att byta upp sig och känna att de gör en insats, det är bara supa till helgen och knulla en fjortis som gäller
Dåligt omdöme
Kan inte granska något
En mycket bra lista men jag skulle vilja modififiera facebook raden till "Den stora mängd av ansvarslös fritid ger mycket tid till facebook (kvinnor)/wow eller CS (män)"
Sen skulle jag vilja lägga till att den sunkiga lägenheten ska vara helt smaklöst inredd och självklart ostädad. Finns det böcker är det några pocket-romaner med typ Dan Brown etc.
Citera
2012-03-03, 21:31
Medlem
Jag är inte så insatt i det här men i vilket fack ska man lägga personer som kollar på melodifestivalen, och kanske t.o.m ringer in och röstar? Svenne-banan eller white trash?
Citera
2012-03-03, 21:33
Medlem
Fixiebikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daddyshome
Jag är inte så insatt i det här men i vilket fack ska man lägga personer som kollar på melodifestivalen, och kanske t.o.m ringer in och röstar? Svenne-banan eller white trash?
Svensk.
Citera
2012-03-03, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fixiebike
Svensk.

Det var som jag trodde då, men för mig kvittar då jag hatar både white trash och "vanliga svenssons"
Citera
2012-03-03, 22:50
Medlem
Fixiebikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daddyshome
Det var som jag trodde då, men för mig kvittar då jag hatar både white trash och "vanliga svenssons"
Melodifestivalen är ju klassöverskridande. Såväl "överklass" som "WT" och "Svennebanan" ser på skiten, ty sådan är svensken. Med din logik står jag då över "överklassen", alternativt under "WT", eftersom jag inte såg på skiten (baserat på mitt tidigare inlägg).

Tilläggas bör: Jag är utblandad paleoatlantid med sydgermanska och västeuropeiska rötter. Inte "svensk" mao.
Senast redigerad av Fixiebike 2012-03-03 kl. 22:54.
Citera
2012-03-06, 08:55
Medlem
Thunderhogs avatar
Har en kompis som jag anser vara ganska WT/gangster-svenne. Klär väll sig som en valig svenne (han har aldrig brytt sig vad han burit för kläder då hans föräldrar valde och köpte dom åt honom bortsett då han åker till Turkiet och köper massa Billabong-kopior).

Han älskar att ha bling som till ex: Överdrivet många ringar, armband och halskedjor som hör hemma på en hund. Han älskar tribaltattueringar och lyssnar uteslutande på techno/dubstep/gangsterrap.
Citera
2012-03-06, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KitKatBlomman
WT-listan, typ allt har säkert tagits upp i tråden

Brukar tobak, börjar röka i tidiga tonåren
Tänker inte på något utanför vardagen
Perioder av arbetslöshet, bidragsfusk
Kortskulder med ~14% ränta
Skulder hos kronofogden
Tycker det är skitcoolt med sin 60" plasma-tv som de 2007 köpte på avbetalning för 45k
Total avsaknad av bildning eller studiemeriter
Skaffar barn i tidig ålder, ibland med flera partners
Känner sig grymma i kepsar eller tröjor med VOLVO-tryck eller "SAAB är för gubbar med liten kuk"
Har ofta ADHD, många har dyslexi och läser inte böcker
Äter skräpmat till vardags och halsar minst 1 liter läsk per dag
Dricker billig öl
Bor relativt billigt pga den kassa ekonomin
Gör av med pengar 50ggr snabbare än de kommer in
Har på sig luvtröja med Iron Maiden på dop
Den stora mängd av ansvarslös fritid ger mycket tid till facebook
Om de väl röstar så är det på Socialdemokraterna eller Sverigedemokraterna
Kollar många lättsmälta filmer t.ex. svenska skitfilmer ā la Colin Nutley eller Beck (Gillamarkerar Grannen i Beck! på facebook)
Bor ofta i skitställen mitt ute i ingenstans som de är oerhört patriotiska till
Klarar absolut inte av att vara ensamma längre tider
Ungarna är hyperaktiva, dåliga i skolan och ofta våldsamma, skrikiga och drar till sig den uppmärksamhet de inte fått när de delar rum med 2 syskon hela uppväxten
Männen kommenterar mycket på Sportbladet.se via facebook
16-åringarna går IV för det var "lärarens fel" att de skolkade bort mattelektionerna
Tänker ingenting på sin framtid, max en vecka framåt
Har inga mål med livet som att byta upp sig och känna att de gör en insats, det är bara supa till helgen och knulla en fjortis som gäller
Dåligt omdöme
Kan inte granska något

Glöm inte dem obligatoriska tatueringarna.
Oftast gjorda i tidig ålder utan någon som helst mening utan bara för att känna sig lite coolare än alla andra.
Citera
2012-03-08, 18:37
Medlem
Mord-Siths avatar
För några veckor sedan såg jag en äkta wt-tjej. Fet, vit tribal-hoddie med luvan överdragen, gröna byxor (såna där med refelxer) och piercing.
Citera
2012-03-11, 22:07
Medlem
birgerburgers avatar
Det här är 100% White Trash
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...92667813_n.jpg
Citera
2012-03-12, 13:02
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony-Soprano
Såg idag några 20-25 åringar som var uber fulla redan på 5 tiden vid buss station hela situationen skrek wt

Vilken Pryl är mest WT 2012 ?
Alkoholen är nyttigare kl 20-22 eller?
Orka vara så konformistisk och inte våga dricka lite tidigare ibland.

JA, jag dricker tidigt ibland men det beror ju alldeles på vad man gör / ska göra.
Citera
2012-03-13, 21:42
Medlem
Har inte skrattat så här mycket på länge.. bästa tråden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in