Tjena, har en liten fundering kring whitetrash, i det här fallet, kvinnors beteende.
Fick en print som jag tycker är jävligt genomsnittlig, utspelar sig på facebook och jag ser detta flera gånger i veckan.
Ni får kolla själva -> http://data.fuskbugg.se/skogsturken/whitetrasheller.png
Finns ingen exif så det är ingen mening ;]
Men, är detta något wt ofta sysslar med? isåfall varför? Vet att de brukar hävda att de hatar folk som inte 'står för vad de säger' men är detta någon slags uppmärksamhetskampanj eller dyl.?
MVH
Uhh va snackar du om? Skulle det vara "WT" att använda facebook nu också eller?
En liten detalj med Facebook-WT är att de alltid skriver ne istället för nej/nä. Det stör mig, varför inte skriva nä istället om man vill spara på tangentbordet?
Det måste väll finnas nått svar på "invandrar WT".
Då tänker jag inte på någon invandrarfamilj som flyttat till dalarna och går runt i vargtees utan att hur man är WT som invandrare.
Eller nu kanske jag tänker helt åt helvete, men menar det är inte ofta man ser tex muhammed som äger en gammal raggarbil, åker till powermeet eller vad det heter och går runt i skinnvest.
Finns en familj i grycksbo som är äkta WT. (Sök Jo**y Karlst**m på facebooken, denna person är ingift i familjen men är av samma sort.)
Mamman och pappan tror jag aldrig har jobbat någon av dem, under en period levde de isär och detta var antagligen för att få mera bidrag. De har fem barn, en dotter som är född 83 har fyra barn och fick sitt första när hon var 15. Dotter och mamma fick barn ganska tidigt efter varandra.
Tror ingen av ungarna jobbat heller och alla lever på bidrag, är tjocka, främlingsfientliga och röstar sd. (fasten det inte finns en ända invandrare i Grycksbo) Han Jo**y var ett tag som lärling/praktikant på ett ställe här i falun, som servar saker inom kommunen, så som skidspår, städar på kommunens öar och dylikt. Dock fick han inte vara kvar länge då han var lat och inte kunda sköta ett vabnligt jobb
En snabb fraga bara, ar det WT-stampel pa den har manniskan eller? Enligt mig ar det definitivt en pinsamt white trashig person, som dessutom rakar ha en gemensam "polare" med mig.
En snabb fraga bara, ar det WT-stampel pa den har manniskan eller? Enligt mig ar det definitivt en pinsamt white trashig person, som dessutom rakar ha en gemensam "polare" med mig.
De är lättstötta de små tribaltatuerade arbetslösa patrasken.
https://www.flashback.org/t812152p54 och framåt...
en klockren tråd om ni vill få svar från riktiga wt. "Hunduppfödare" och pitbull/amstaffägare i synnerhet ligger rätt högt upp på listan över wt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!