2010-01-18, 20:34
Bannlyst
Varför plockades mitt uttalande om hockeyspelare bort? Alla vet att de har runktävlingar ihop, det har i definitivt i tråden att göra.
Citera
2010-01-18, 21:25
Medlem
För lite bilder tycker jag, så jag slänger upp mitt senast "fynd":

http://www.teddyboys.nu/foto_album/fotoalbum_main.html

Gillar själv kuggnäsfestivalen 2009, där man får med allt:
1. Tors hammare, järnkors och t-shirts med roliga tryck (som "Jag är inte rasist, bara lite mörkrädd")
2. Män i hästsvans med matchande ölmage
3. Vuxna människor i kläder i militärmönster.
4. Fulla skinheads, raggare och allmänt vidriga människor
5. 14-åriga blondiner som hänger 25-åriga typer av punkt 4as karaktär, vad dom gör där är fortfarande ett mysterium.
6. Vuxna män som visar rumpan, vilket är jättekul!

Wt-skala: 5/5
Senast redigerad av vonSlyna 2010-01-18 kl. 21:28.
Citera
2010-01-18, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
För lite bilder tycker jag, så jag slänger upp mitt senast "fynd":

http://www.teddyboys.nu/foto_album/fotoalbum_main.html

Det där ser väl ut att vara vanliga "raggare"? Förmodligen går de flesta av dem till jobbet på måndagarna och är hyfsat skötsamma. Dom umgås säkert inte med samhällets toppar och har kanske taskig smak gällande heminredning.. Men inflationen i ämnet "white trash" börjar närma sig Zimbabwiska proportioner.
Citera
2010-01-18, 22:41
Bannlyst
Jag vill fortfarande hävda att grupprunkning har farlig white trash varning.
Kuggnäs? Aldrig hört talas om orten, kan den månne slå Kramfors?
Senast redigerad av Grottmongo101 2010-01-18 kl. 22:43.
Citera
2010-01-18, 22:54
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Jag vill fortfarande hävda att grupprunkning har farlig white trash varning.
Kuggnäs? Aldrig hört talas om orten, kan den månne slå Kramfors?

Jag vet faktiskt ingenting om Kuggnäs som ort, utan känner bara till festivalen som en gång per år är till bredden fyllt av Sveriges elit
Citera
2010-01-18, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Varför plockades mitt uttalande om hockeyspelare bort? Alla vet att de har runktävlingar ihop, det har i definitivt i tråden att göra.

Och vad fan har grupprunk med hockey att göra? pissbomber i duschen är praxis men det är det inom alla sporter.
Citera
2010-01-19, 05:24
Medlem
- Alla som lägger ut avklädda bilder i diverse nätalbum. Alltså inte bilder från badsemestern eller liknande, utan sådana som är avklädda för det avkläddas skull. Inga undantag oavsett om det är en flicka (eller pojke) från östermalm eller alby.

- ALLA tatueringar, likaså piercingar utöver örat (vilket kvinnor naturligtvis får ha).

- Linnen.

- Röka under köksfläkten.
Citera
2010-01-19, 06:27
Medlem
Att heta Ronny och Conny är uppenbart WT, men även alla spaceade namn som kändisar envisas med att döpa sina barn till. One-of-a-king-namn alltså. Och unisexnamn, Kim t. ex.
Citera
2010-01-19, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Det där ser väl ut att vara vanliga "raggare"?

"subkulturerna" går in i varandra, inget är unikt längre. Alltså passar dom väl in i wt-tråden.
Citera
2010-01-20, 00:40
Medlem
Att läsa/ha läst till rörmokare, elektriker, gått fordonslinjen eller liknande på gymnasiet. I vissa fall även barn&omsorg/omvårdnad.

På skolan där jag gick var det extremt segregerat mellan eleverna. Naturarna och sam-ekonominerna höll ihop och Omvårdnad var för sig själva. Alla där gick i mjukisbyxor, rökte, hade piercingar och såg allmänt oduschade ut.
Senast redigerad av SilianRail 2010-01-20 kl. 00:44.
Citera
2010-01-20, 09:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SilianRail
Att läsa/ha läst till rörmokare, elektriker, gått fordonslinjen eller liknande på gymnasiet. I vissa fall även barn&omsorg/omvårdnad.

På skolan där jag gick var det extremt segregerat mellan eleverna. Naturarna och sam-ekonominerna höll ihop och Omvårdnad var för sig själva. Alla där gick i mjukisbyxor, rökte, hade piercingar och såg allmänt oduschade ut.
Önskar jag hade läst till det istället för att gå Samhällsskitlinjen som inte ledde nånstans trots bra betyg.
Citera
2010-01-20, 21:11
Medlem
Detta symboliserar för WT för mig:

En quinna i 30-årsåldern som ser ut som 45, 165 cm/80-85 kg, med degig mage och gäddhäng, flottigt hår i obestämbar färg, påsigt ansikte med bittra rynkor och grov hy (täckt med leverfläckar) som matchar de nikotingula fingarna perfekt, som sitter i en trädgårdsstol av plast på gården mellan några såna där gula tegellimpor till hus och dricker 3,5%-ig öl direkt ur burken. Hon är klädd i avklippta för små jeansshorts som inte döljer nånting av hennes kritvita, strävhåriga, åderbråcksangripna ben, vit BH i storlek hängig DD med totalt slappa axelband så man ser den rynkiga huden mellan brösten och under den dallrar fem vita valkar, flipflops på de ofilade förhårdnade fötterna i nån gräll färg.

På gräsmattan springer en liten vrålande kille i 6-årsåldern med elaka ögon runt och jagar en tjej i 4-årsåldern (som är sådär mystiskt brunhårig och brunögd som barn till blonda och blåögda WT-kvinnor kan vara) med en vattenpistol. Deras mor skriker med raspig, gnatig röst: "KEVIN!!! Nu slutar du jaga Melissa ögonblickligen! Hör du vad jag säger, jävla unge!!!" men utan att lämna sin plats i stolen. Naturligtvis slår ungen dövörat till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in