2009-04-11, 13:07
Medlem
singularitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heathcliff.
Du får väl läsa mina inlägg tidigare i tråden så inser du att jag skämtar.

Man blir lite less efter ett tag, då 98% av de som skriver i den här tråden vägrar förstå att WT inte är detsamma som medelsvenssons-som-handlar-på-Willys.

Vilket bra inlägg! Whitetrash är det dåligaste ordet i svenskan och borde endast syfta på pedofiler, mördare, nergångna knarkare och uteliggare. Är det inte dags att sluta nedvärdera ett relativt förmöget världsfolk med detta bizarra uttryck???
Citera
2009-04-11, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av singularitet
Vilket bra inlägg! Whitetrash är det dåligaste ordet i svenskan och borde endast syfta på pedofiler, mördare, nergångna knarkare och uteliggare. Är det inte dags att sluta nedvärdera ett relativt förmöget världsfolk med detta bizarra uttryck???

Jag uppfattar det som att man bör ha en taxerad inkomst på minst 450Tkr för att inte falla in under begreppet?
Citera
2009-04-12, 19:03
Medlem
ShinyHighlanders avatar
Ni kan vät ta och testa och se om ni är wt med följande quiz.

http://www.youthink.com/quiz.cfm?act...e&obj_id=79184
Senast redigerad av ShinyHighlander 2009-04-12 kl. 19:04. Anledning: Glömde inkludera länk.
Citera
2009-04-12, 19:54
Medlem
Adolf bittlers avatar
Såg två feta jävlar som gick på trottoaren med en barnvagn. På barnvagnen fanns det en skylt där det stod "Tindra" Hög WT varning
Citera
2009-04-12, 23:34
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf bittler
Såg två feta jävlar som gick på trottoaren med en barnvagn. På barnvagnen fanns det en skylt där det stod "Tindra" Hög WT varning

Jag fick skit i barnforumet då jag påstod att namnskyltar på barnvagn var WT. För övrigt är min definition av WT inte den klassiska Amerikanska. Min definition av WT är svensk och kan innehålla massor. Jag är själv tex WT många gånger och har besökt Ullared som är WTs mecka i min defintion.
Citera
2009-04-12, 23:56
Medlem
singularitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Jag fick skit i barnforumet då jag påstod att namnskyltar på barnvagn var WT. För övrigt är min definition av WT inte den klassiska Amerikanska. Min definition av WT är svensk och kan innehålla massor. Jag är själv tex WT många gånger och har besökt Ullared som är WTs mecka i min defintion.

Det råder förvirring kring många slangord i svenska språket. Whitetrash borde helt enkelt vara slang för utslagna och mycket fattiga som inte får socialbidraget att räcka pga missbruk av alkohol eller andra droger anser jag.
Citera
2009-04-13, 00:00
Medlem
hortaxis avatar
Ganska konstigt att man definierar säkerligen 80% av helsvenska människor som "Vitt skräp", samtidigt som man tycker att vi tar in för många invandrare. Ska det bara finnas miljonärer som bor i slott i Sverige?

Sluta klanka ner på våra fellow svennar
Citera
2009-04-13, 09:49
Medlem
gurgla-pungs avatar
Här sitter Jag och har ont i huvudet! Allt pga en hemsida - Är inte paint shop pro-diplom och animerade .gif något som kan tyda på WT beroende på dess användning?

http://www.ralphsdotter.se/

Halleluja!
Citera
2009-04-13, 11:48
Medlem
Gippans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurgla-pung
Här sitter Jag och har ont i huvudet! Allt pga en hemsida - Är inte paint shop pro-diplom och animerade .gif något som kan tyda på WT beroende på dess användning?

http://www.ralphsdotter.se/

Halleluja!

Mina ögon blöder..
Citera
2009-04-13, 13:08
Medlem
Robinson-Merals avatar
Citat:
Det var yuppieföräldrarna som började med det där för flera år sen och nu har det spritt sig. Det är så jävla larvigt och jag får mord i blicken när jag ser sånt trams.
Citera
2009-04-13, 17:33
Medlem
Pimpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf bittler

Min grannes hund heter Tindra..
Citera
2009-04-13, 17:38
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:

Dom i barnforumet är dumma i huvudet, det finns ingenting mer WT än dom där jävla namnskyltarna, har i princip aldrig sett en sån skylt som inte har ett WT namn på sig, senast var det Ängla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in