2008-06-25, 23:26
Medlem
k0nungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playadelsol
Många härliga skratt pga K0nungs bildinlägg. Men vafan, varenda jävel som går på en marknad kan inte kallas white-trash, eller?

Skulle säga runt 80%
Citera
2008-06-25, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
"Moggli"? Låter som en...djungelneger.

Inte helt otippat att du tänker på en djungelneger då pojkstackarn i Djungelboken heter just Mowgli.
Citera
2008-06-26, 16:16
Medlem
hittade av en slump denna video http://www.youtube.com/watch?v=kdbix...eature=related,,, allt känns ju jävligt WT massa djur o grejer, stökigt o smaklöst är det också .haha lägg märke till hunden i buren. SJukt att dom har laggt ut den också tror att dom e snygga lr nått, inget tecken på självinsikt typiskt WT.
Citera
2008-06-27, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av k0nung
Skulle säga runt 80%

Haha, det är så jävligt alltså. Nu i sommar borde det finnas en hög med olika marknader man kan gå på, enbart för att titta, peka och skratta.
Citera
2008-06-27, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av playadelsol
Haha, det är så jävligt alltså. Nu i sommar borde det finnas en hög med olika marknader man kan gå på, enbart för att titta, peka och skratta.

Sommaren är ju även högtid för Folkrace-tävlingar! Där hittar man en del WT:n.
Citera
2008-06-27, 10:28
Medlem
lteshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axet
Finns en bra kontroll man kan göra om det är WT eller inte:
sms regnr på bilen till vägverket, kommer det upp "kreditköp" i svaret så är det WT.
Då är nämligen bilen ställd som säkerhet för lånet hos nåt sunkigt kreditbolag med ashög ränta och det mina vänner är WT!

Är du en normal människa så har du ett vanligt banklån som du köpt bilen för, då behövs inte bilen ställas som säkerhet. Dock brukar banken kräva att du ska lägga 20% av köpesumman kontant för att bevilja lånet och det brukar inte WT klara.....

Vet detta eftersom en grannens son (tjackpundare och redigt WT) dök upp i en nyare volvo v70 häromdagen direkt så undrade jag ju hur fan har han fått råd till den där? och nyfiken som man är så kollade jag regnr och mycket riktigt så stog det "kreditköp" i svaret.......
Låter inte som WT. Låter snarare som gammal vanlig avundsjuka.
Citera
2008-06-27, 11:13
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ltesh
Låter inte som WT. Låter snarare som gammal vanlig avundsjuka.

Det osar dessutom WT att kolla upp hur grannen har köpt sin nya bil
Citera
2008-06-27, 18:24
Medlem
RogerWallenbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greven_plast
hittade av en slump denna video http://www.youtube.com/watch?v=kdbix...eature=related,,, allt känns ju jävligt WT massa djur o grejer, stökigt o smaklöst är det också .haha lägg märke till hunden i buren. SJukt att dom har laggt ut den också tror att dom e snygga lr nått, inget tecken på självinsikt typiskt WT.

Väldigt WT men vaddå, skulle du banga ett ligg med nån av dom?
Citera
2008-06-27, 20:55
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RogerWallenberg
Väldigt WT men vaddå, skulle du banga ett ligg med nån av dom?
Jag hänvisar till mitt tidigare påstående om att äkta WT-tjejer har konstigt formade anleten och kropp och därefter klär sig i kläder som gör att de ser ännu konstigare ut. Följaktligen är personerna på filmen ej genuint trash, bara lite småäckliga.

Det är dock en empirisk filosofi om jag skall vara uppriktig, jag har skapat min modell efter svenska WT-tjejer.
Citera
2008-06-27, 22:01
Medlem
flipsters avatar
Jag var tvungen att åka till Skärholmens centrum idag - min elvaåriga bonusdotter ville gå på Panduro. När vi gick över parkeringplatsen på väg mot entrén gick en tvättäkta WT-brud om oss. Kvinnan (som var runt 40 år) hade illa blonderat hår som hon satt upp i en spretig tofs mitt uppe på skallen. På överkroppen bar hon en urtvättad svart t-shirt med avklippta ärmar - hon hade försökt göra t-shirten till ett linne. På nederdelen av kroppen hade hon ett par jeansshorts som var så pass korta att de lätt hade kunnat gå som hipstertrosor. De var fransiga och sunkiga. På fötterna hade hon ett par gråa (vita från början?) solkiga strumpor och illgröna Foppatofflor. I ena mungipan hängde en cigg och i händerna dinglade lila systembolagspåsar.

Lilltjejens kommentar när hon såg WT-bönan var helt oslagbar - "vad var det där?"
Citera
2008-06-27, 22:44
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipster
Jag var tvungen att åka till Skärholmens centrum idag - min elvaåriga bonusdotter ville gå på Panduro.
Bonusbarn är wt. Om jag missat något och fenomenet blivit allt för vanligt för att vara wt nu för tiden är åtminstone benämningen bonusbarn wt.
Citera
2008-06-28, 20:40
Medlem
Notera sonens namn och föräldrarnas musiksmak
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=799071
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in