2007-08-06, 13:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cnash
ja i allafall lika mycket som att vara raggare

Hur fan kan raggare vara WT när inte punkare är det? punkarna kom ju från arbetarklassen och brukade väsnas. Men idag är många utbildade och har högavlönade jobb.

Whitetrash är ju att vara oengagerad i samhället, punkare däremot är ju det motsatta.
Citera
2007-08-06, 13:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Grottmongot-
Whitetrash är ju att vara oengagerad i samhället, punkare däremot är ju det motsatta.

men suck... så en biker som är kommunist är inte WT?
Citera
2007-08-06, 13:38
Medlem
Citat:
men suck... så en biker som är kommunist är inte WT?

Kommunistbikers är trista figurer men de är inte white trash. White trash är noll i IQ och kultur, inga intressen, inga ägodelar, röker och dricker.
Citera
2007-08-06, 13:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av marang
Kommunistbikers är trista figurer men de är inte white trash. White trash är noll i IQ och kultur, inga intressen, inga ägodelar, röker och dricker.

då finns alltså inga Sverigedemokrater som är WT eftersom SD är väldigt samhällsengagerade
Citera
2007-08-06, 19:36
Bannlyst
Citat:
då finns alltså inga Sverigedemokrater som är WT eftersom SD är väldigt samhällsengagerade

Rasism är whitetrash. Har du någonsin sett punkare gå med ett gäng skinheads?
Citera
2007-08-06, 20:25
Medlem
johanbtks avatar
Citat:
Om det är WT eller inte att vara rasmedveten beror på vad medvetenheten beror på.
Exempelvis är Epa-Conny WT om han vill slänga ut samtliga kineser på grund av att de inte tillverkar hembränt av sitt ris.
Även Social-Kevin är WT om han vill slänga ut invandrare på grund av att de precis som Kevin själv lever på socialbidrag. (Kevin är visserligen alltid WT, men ändå).
Dock är Företagar-Karl inte WT om han vill slänga ut samtliga araber på grund av att de lever på bidrag och är kriminella.
Citera
2007-08-06, 21:12
Bannlyst
Citat:

jaså du är punkare? spöade ni många skinheads på tiden det begav sig?
Citera
2007-08-06, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av johanbtk
Om det är WT eller inte att vara rasmedveten beror på vad medvetenheten beror på.
Exempelvis är Epa-Conny WT om han vill slänga ut samtliga kineser på grund av att de inte tillverkar hembränt av sitt ris.
Även Social-Kevin är WT om han vill slänga ut invandrare på grund av att de precis som Kevin själv lever på socialbidrag. (Kevin är visserligen alltid WT, men ändå).
Dock är Företagar-Karl inte WT om han vill slänga ut samtliga araber på grund av att de lever på bidrag och är kriminella.

Nu var det inte min poäng att påstå att alla rasister är whitetrash utan att whitetrash är rasister. Därav mitt svar till cnash.
Citera
2007-08-06, 22:04
Bannlyst
Citat:
jaså du är punkare? spöade ni många skinheads på tiden det begav sig?

Nej, jag har aldrig varit punkare jag är bara normalt funtad i skallen.
Citera
2007-08-07, 00:07
Bannlyst
Citat:
Nu var det inte min poäng att påstå att alla rasister är whitetrash utan att whitetrash är rasister. Därav mitt svar till cnash.

hur fan kan alla whitetrash vara rasister då? du menar att lågutbildning hörihop med fientligt mot vissa invandrare. Att folk som utbildar sig och lär sig hur det egentligen ligger till inte blir rasister eftersom dom ser hur snälla alla invandrare är?

punkare är whitetrash enligt min mening. När jag var riktigt liten så fanns dom runt om, dom kom ofta från trassliga familjer och defnitivit från arbetarfamiljer, dom körde runt med moppe, dom rökte, klottrade, var ute oavsett väder och vind för att slippa stöket hemma.

Alla punkare är inte white trash men dom kommer/kom ofta från samma sociala grupper som vrålande skinnbulor och fetto-fjortisar med Hubbahubba-tuggande mellan sina "åh mäh".
Citera
2007-08-07, 01:25
Bannlyst
Citat:
hur fan kan alla whitetrash vara rasister då? du menar att lågutbildning hörihop med fientligt mot vissa invandrare. Att folk som utbildar sig och lär sig hur det egentligen ligger till inte blir rasister eftersom dom ser hur snälla alla invandrare är?

punkare är whitetrash enligt min mening. När jag var riktigt liten så fanns dom runt om, dom kom ofta från trassliga familjer och defnitivit från arbetarfamiljer, dom körde runt med moppe, dom rökte, klottrade, var ute oavsett väder och vind för att slippa stöket hemma.

Alla punkare är inte white trash men dom kommer/kom ofta från samma sociala grupper som vrålande skinnbulor och fetto-fjortisar med Hubbahubba-tuggande mellan sina "åh mäh".

Så man är whitetrash för att man kommer från arbetarfamilj och kör moppe? Yeah right!
Citera
2007-08-07, 01:41
Bannlyst
men varför i helvete kan inte punkare vara wt när köksbordsrasister är det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in