2007-01-23, 21:48
Medlem
Mike Wadds avatar
Ett typiskt WT-drag är väl att man ska slåss varje gång man får i sig lite av hb:n eller den tyska smuggelölen (systembolaget är ju bara för oss rika borgare).
Citera
2007-01-23, 22:02
Medlem
Eeowyns avatar
Haha...jag har verkligen en WT-filur i min klass. Hon är 25, ser ut som Karlsson på taket...det finns alldeles för mycket i hennes karaktär för att kunna beskriva, men lite kort:

Hon bor på landet, älskar veteranbilar samt allt annat som har med bilar att göra, har tre barn (notera åldern), äger för många hundar, klär sig i märkliga sammetsskjortor (ibland jeansskjortor) eller mjukisbyxor+lusekofta, är överviktig, har inget som helst sinne för det svenska språket (eller något annat språk heller för den delen) och så vidare. Jag spenderade eftermiddagen med henne under ett tröttsamt grupparbete och det enda jag kunde tänka var....white trash...
Citera
2007-01-23, 22:12
Medlem
Mike Wadds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eeowyn
Haha...jag har verkligen en WT-filur i min klass. Hon är 25, ser ut som Karlsson på taket...det finns alldeles för mycket i hennes karaktär för att kunna beskriva, men lite kort:

Hon bor på landet, älskar veteranbilar samt allt annat som har med bilar att göra, har tre barn (notera åldern), äger för många hundar, klär sig i märkliga sammetsskjortor (ibland jeansskjortor) eller mjukisbyxor+lusekofta, är överviktig, har inget som helst sinne för det svenska språket (eller något annat språk heller för den delen) och så vidare. Jag spenderade eftermiddagen med henne under ett tröttsamt grupparbete och det enda jag kunde tänka var....white trash...

WT studerar inte, om det nu inte är "word för nybörjare" eller "skapa din egen hemsida i FP" och då är du också WT som går i hennes klass.

DEt där låter som en jävligt udda tjej, möjligtvis inavlad, med ett bonnigt sätt att vara.
Citera
2007-01-23, 22:14
Medlem
stigmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eeowyn

Vad gör du i hennes klass?
Citera
2007-01-23, 22:20
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Vad gör du i hennes klass?

Arbetar som Projektansvarig och Datalärare på Kunskapslyftet i Köping.

Undervisar i:

# Office-paketet
# DOS
# IT-Samordning
# Internet
# Hemsidor
# Webdesign
# Java Script

Kanske detta...?

Citera
2007-01-23, 23:44
Bannlyst
*

Citat:
Ursprungligen postat av stigma
Snart kommer Nattmaran in och skriver :

Men en vacker dag sätter du skrattet i halsen .... vem vet??? kanske jag vet??? eller ??

stigma

har du saknat mig ?
Citera
2007-01-24, 00:04
Medlem
Armadillos avatar
White Trash:
*Hockey-frilla
*Råttsvans (Sån frilla man såg många ungar i förr. Smal strimma med hår i nacken.)
*Träskor
Citera
2007-01-24, 01:02
Medlem
White trash:

En WT-morsa röker endast gula blend.

Vid finare tillställning har de för stora skjortor med flames på, gärna falsk diesel från turkiet.

Farsans företagsjacka, givetvis för stor med någon text som: Rolsagens åkeri ab.

Blir kompis med alla ungar i grannskapet, och man har självklart själv lekt med honom någon gång när man va liten.

Bra WT namn är Tommy eller Conny.

Har en slampig söndagsmorsa som ska låsats ha koll på ungen. Försöker gärna framstå som akademiker på föräldrarmöten fast det ganska självklart lyser igenom.

Har knivar och andra vapen på väggen.

Har en lillasyster som är runt 4-5 år, alltid grisig runt munnen och säger extremt fula ord.

På vintern bär han ett par oimprignerade, slappa och oknutna Northbrook kängor med vita fläckar på.

Obligatorisk spikefrilla, fixad med billig gele.

Av någon anledning har en WT-kille alltid flickvän. Men hon brukar iofs oxå vara WT.

Har någon gång varit med i hemvärnet.

Syns alltid på de lokala tillställningarna så som städdagar, cirkusar eller centrumjippon. Då får söndagsmorsan äntligen lugn och ro medans ungarna kutar omkring och äter gratiskorv med saft (ungarna tränger sig i korvkön och ber alltid om en till korv, tills utdelaren blir sur ber dem lugna ner sig)

I en WT-familj finns alltid den kloka dottern som skäms över sin familj. Men hon klär sig som de andra.

Det står alltid kundvagnar eller gamla barnvagnar på deras tomt. Dessa fordon utnyttjas väl av ungarna som man ständigt ser åka omkring på gården.

Mamman är hes.

Pappan ser man sällan. Ofta försvunnen.

Om man någon pratar med dem, så tror de att man är bästa kompis med dem.

Bär alltid feta silverkedjor.

Ser alltid tomma och förvånade ut.

Hejar på AIK. Och bär alltid en sunkig gnaget halsduk som luktar rök och os.
Citera
2007-01-24, 10:57
Medlem
Konrad Haifas avatar
Vad är grejen? Allt det du skrev är skrivet flera gånger tidigare i tråden.

Pajsare...
Citera
2007-01-24, 14:56
Medlem
Eeowyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mike Wadd
WT studerar inte, om det nu inte är "word för nybörjare" eller "skapa din egen hemsida i FP" och då är du också WT som går i hennes klass.

DEt där låter som en jävligt udda tjej, möjligtvis inavlad, med ett bonnigt sätt att vara.

BAH! Jag behöver 200 poäng för att kunna bli universitetsstuderande till hösten och slöläser en vårdkurs. Hon gör däremot inte så mycket i klassen, är dyslektiker och får mest titta på när andra pluggar.
Nog för att jag säkerligen har WT-tendenser så är de med glimten i ögat och på sin höjd att jag har en hund.
Men OK; hon kanske lutar lite mer åt att vara en bonnläpp snarare än ett vitt patrask.
Citera
2007-01-24, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Vad är grejen? Allt det du skrev är skrivet flera gånger tidigare i tråden.

Pajsare...

För det första så har jag inte läst allt i tråden, och jag försökte få med det jag inte läst.
För det andra, hur fan orkar du bry dig ?

pajas
Citera
2007-01-24, 21:43
Medlem
BeyondBorderss avatar
http://www.lunarstorm.se/woodymud

så ser en äkta WT ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto