2007-02-26, 01:17
Medlem
Mr Coffees avatar
Puh, 0 poäng, inte ens i riskzonen med andra ord! Skönt!
Citera
2007-02-26, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cathariasis
White trash, enligt mig:
Lyssnar på Magnus Uggla, Ronny och Ragge eller Eddy Meduza (5 poäng)

Jag som gillar första Magnus Uggla-plattan känner att jag kommer undan rätt snyggt med mina 1,666 wt-poäng. Det kanske har att göra med min onödigt höga summa akademiska poäng?

Jag har funderat på en annan sak (och kanske även missat om någon annan skrivit om det i denna mastodonttråd!), nämligen tonåringarnas fäbless för EMO. Kan man vara emo och wt samtidigt? Finns otaliga ungar/ungars familjer på min sons högstadieskola som uppvisar alla tecken på wt, men där ungen i fråga kallar sig emo, färgar håret svart etc. Jag får för mig att man måste ha något slags förmåga till reflexion om man är "svår" - och diskvalificerar sig därmed till wt?
Citera
2007-02-27, 00:41
Medlem
Konrad Haifas avatar
Lysande inslag om WT i Värmlandsnytt just nu.

En vidrig skitunge, påfallande fet, som åkte på en propp av en gubbe han kastade snöboll på. Fetisen fick ledande frågor och berättade om sin upplevelse.

Han bar även ett fult camo-mönster på jackan, och naturligtvis dök den tämligen osköna morsan upp i rutan med allvarlig min och ton.

Svin.
Citera
2007-02-27, 03:52
Medlem
tossefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Seriöst, om man tycker att det är White Trash att grilla måste man vara helt bakom flötet.
Det beror väl isåfall helt på vad man grillar och under vilka former. Jämför flintastek på engångsgrillar och fin fläskfilé.
Nej, att klassa grillning som WT är helt enkelt bara dumdristigt, det vore som att klassa bilkörning som WT bara för att de sladdar runt i sina rostiga Volvobilar.

Om du tycker att någon form av fläsk är "fint kött" så är du redan långt över wt-gränsen.
Citera
2007-02-27, 10:10
Medlem
Banned.s avatar
jag åker dit på grillningen, fast å andra sidan har jag ingen trädgård längre och det kanske inte räknas att man grillar i andras trädgårdar
Citera
2007-02-27, 12:31
Medlem
dumkopfs avatar
10p white trash, föll på alkoholen och snuset.
Citera
2007-02-27, 14:51
Medlem
9 p. Jag åkte dit på hemmaklippt hår (tuppkam just nu) och jag ser mig som patriot. Även om det fått lite dålig klang på senare dagar...
Citera
2007-02-27, 17:25
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tossefar
Om du tycker att någon form av fläsk är "fint kött" så är du redan långt över wt-gränsen.
Du vet att man kan använda ordet fin på många olika sätt?
I det här avseendet avsåg jag en fin bit fläskfilé vilket jag trodde var rätt uppenbart.

Att något skulle vara White Trash endast för att det inte är tillräckligt dyrt, det är däremot urbota korkat.
Citera
2007-02-27, 17:26
Medlem
ronnie10s avatar
Det känns som att vissa har svårt att skilja på WT och att bara vara lågavlönad.
Citera
2007-02-28, 15:59
Medlem
bängrings avatar
Vissa fattar ju inte heller skillnaden mellan vanlig svenne med dålig smak och stil och WT... svenssons föraktar man WT äcklas man av.. det är ett bra sätt för mig att skilja dem åt=)
Citera
2007-02-28, 17:12
Medlem
Otroligs avatar
Detta har säkerligen nämnts men ett illa utvecklat språk tyder verkligen på WT.
Svårigheter att inleda och avsluta meningar, särskrivningar, torftigt ordförråd och att skriva exakt som man talar.

Frågan är bara om det verkligen är vanligt bland dem att de inte utnyttjar sina demokratiska rättigheter. Det är väl snarare de som ser till att Socialdemokraterna och liknande partier har ett såpass stort stöd?

Att vederbörande tråd ligger i Mode & Livsstil är också riktigt WT.
Citera
2007-02-28, 17:17
Bannlyst
Det är WT att få elen avstängd.

Det har jag fått idag. Sitter på bibblan och surfar.

Det är WT att använda gråtsmileyn tre gånger i ett inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in