Annars är det ju betydelsen en något äldre (inte gammal som i ordet pensionär), lite mognare, självsäker, vuxen och erfaren kvinna i ca 30-50 års ålder.
En önskedröm för osäkra pubertetsynglar som tröttnat på lika osäkra pubertetstjejer. (Ofta i samma ålder som den egna mamman.)
Och - vad som för vuxna män är den normala åldersgruppen där man finner attraktiva kvinnor.
Ordet MILF står mycket riktigt för "Mother I'd Like to Fuck"
Jag skulle verkligen inte ha något emot att idka samlag med Lena PH.
Överlag föredrar jag äldre kvinnor 35-45 år, eftersom man slipper en hel del jidder, självklart vill jag ju inte påstå att jag är någon osäker, finnig tonårspojke som söker ett mammasubstitut och det mest pga av att jag inte är någon.
MILF är en löjlig benämning, det heter mogna kvinnor på svenska. MILF kommer från den amerikanska porrens värld, och alla som inte kollar på porr kan omöjligen förstå vad det handlar om.
Ett annat löjligt uttryck är "rimming", som betyder rövslick på svenska.
Jag vägrar konsekvent att använda dessa fjantiga ord.
MILF är en löjlig benämning, det heter mogna kvinnor på svenska. MILF kommer från den amerikanska porrens värld, och alla som inte kollar på porr kan omöjligen förstå vad det handlar om.
Ett annat löjligt uttryck är "rimming", som betyder rövslick på svenska.
Jag vägrar konsekvent att använda dessa fjantiga ord.
Väl talat! Från och med nu ska jag, så gott jag kan, försöka uttrycka
mig på svenska.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!