2011-01-15, 21:30
Medlem
meganegerdases avatar
Sluta grt om att du r oskuld, fan tjejer gillar det!(;

Lovar att om du gr ut p krogen o sger att du r oskuld, jvlar vad tjejerna kommer flockas
Citera
2011-01-15, 21:48
Medlem
Jangularos avatar
Det sant.. det r lite hett med oskulder. Beror p hur dom r och ser ut ocks frsts. Men om du r charmig, smart och ser hyfsat bra ut (plus endel andra saker tror jag).. gud s hett med oskuld
Citera
2011-01-15, 22:28
Medlem
Pluppies avatar
Vad r ditt problem? r du ok snygg och oskuld vill nog mnga ligga med dig!
Tycker nog att du borde g ut fr att hitta vnner i alla fall, det r illa om man mste skilja p "irl" och andra.
Citera
2011-01-15, 22:31
Bannlyst
Gr det trgt, f det gjort med en hora. Du kommer inte att ngra dig tros det mediokra sexet. Fr du kommer att veta hur det r att knulla tminstone vilket ger dig frdelar lngre fram nr du tar vanliga brudar. S fram med lovorna och leta efter hora. Ta grna en MILF som lr upp dig.
Citera
2011-01-15, 22:37
Medlem
gubbtrynets avatar
k till rosengrd dr finns det mnga fittor
Citera
2011-01-15, 22:39
Medlem
Om man skulle ha ngot knep som gr att man ALLTID fr ligga med VEM MAN VILL.. d skulle man vl hlla det fr sig sjlv?

ont: Man mste frska tnka som en tjej tror jag... Som vi vet s gillar tjejer killar som r populra, och killar som har bra sjlvfrtroende, eller r kapabla att spela att de har bra sjlvfrtroende... Det dr sista r det nog bara vissa som klarar av, jag gr det inte.

Men jag skulle vl sga; Var en intressant person, eller bli en intressant person! G INTE runt och grubbla dig smnls ver HUR du ska f bli av med oskulden, fokusera p dina andra intressen s fort tillflle ges, sen nr det vl r fest/utgng(eller bara mte med valfri tjej fr den delen) s kan man ju inte gra mer n sitt bsta med att ragga. Det kanske brjar bli tjatigt nu men; Var dig sjlv. Hll djup gonkontakt(det r nt jag har blivit bttre p bara det senaste halvret eller nt, och sen dess har jag haft mycket mer framgng med tjejer =)

Och - vga!

// En som INTE r en don juan, men som blir starkare och starkare fr varje dag
Citera
2011-01-15, 23:12
Bannlyst
Anml dig till ngon kurs . Danskurser brukar vimla av tjejer . Salsa eller liknande r nog bra. Gick p en buggkurs fr massor av r sedan . Skert 80 % tjejer . ven om du inte gillar dansen s trffar du pinglor .
Citera
2011-01-16, 17:59
Medlem
underneathmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brutefish
som sagt, skitrd du kommer med.
bara fr att killen inte juckar mot dit ben eller trycker upp dig mot en vgg utan kanske tar det lugnt innebr inte detta att man r en tnt.

att tnka s och samtidigt pst att alla andra tycker likadant r fruktansvrt obildat.

men va fan, du r en slampa s att krva mer i meningsutbyte/diskussion vore fr mycket begrt.

Hey, take it easy.

Nr jag skrev att folk tycker och tnker s hrikring s r det omjligt att rkna in alla. Dom jag umgs med och 'knner' runt om kring r just av det sikten. Visst finns det alltid outsiders, det nekar jag inte till. Det jag menade var att majoriteten har mer intresse av en kille som r framt n en kille som enbart sitter vid ett bord, sippar p en avslagen l och pratar med en minst lika tillbakadragen kompis - hela kvllen.

Killar som r fr p r inte heller tilldragande, jag har inte psttt att en kille som kommer och r fr dryg har strre chanser att ligga.

Om jag formulerar mig shr; JAG och mina kompisar dras mer till pojkar som r lagom sociala, lagom flippade p dansgolvet och lagom p. Sm hintar kammar hem vinsten oftast.

Sjlvfrtroende r a och o helt enkelt .
Citera
2011-01-16, 18:03
Medlem
Alla kan ligga bara man vill.. r inte alls svrt att f ligg i dagenssamhlle! Om du r verdesperat testa www.knullsiten.com.. aldrig anvnt dock, men har hrt av folk att de sak funka
Citera
2011-01-16, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenrajpa
Alla kan ligga bara man vill.. r inte alls svrt att f ligg i dagenssamhlle! Om du r verdesperat testa www.knullsiten.com.. aldrig anvnt dock, men har hrt av folk att de sak funka

NICE!
Annonsen skriven och vntar p dunsar frn mailkorgen! ................... eeeeeeheheh
Skmt sido s verkar den dr siten helt okej om man verkligen bara vill knulla.
Vill TS verkligen bara knulla undrar jag?
Citera
2011-01-21, 15:59
Medlem
Hemmafester eller k p kryssning, grna Galaxy. Ftt ligg 2 av 2 ggr p den, vldigt mkt ungdomar.;p
Citera
2011-01-27, 01:10
Medlem
hedinos avatar
du r verkligen en rooki, fittorna vxar ju p trd verallt ! du kanske inte har tnkt p det men tjejer r lika kta som killar, men dom r bttre p att dlja det ^^ g p en fest och bara frga ngon random tjej om hon r kt och vill knulla ? det vanligaste svaret r faktiskt Ja ! tro mig det funkar och om du ser hyffast bra ut s har du en strre chans!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in