2002-10-15, 16:31
Bannlyst
Är det nån som kan berätta för mej om olika droger?
Allt från rökheroin till LSD! (amfetamin, e, magic mushrooms, kokain osv)

Om priser på olika grejer, hur man använder det osv.
Vad som är farligast och så!

Tack på förhand!
Citera
2002-10-15, 21:31
Medlem
Miss Worlds avatar
Kan faktiskt en hel del om droger självklart så innebär det oxå priser,överdoser,behandlingshem,avgiftning mm...men det var en sån jobbig fråga du ställde känns som att det skulle ta timmar att svara på alla frågor...Det bästa vore om du bara klicka runt lite här...Så får du ju svar på det mesta....Och sen om det är nått speciellt du undrar över så kan du ju fråga om det...Ok lycka till... roll
Citera
2002-10-15, 22:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Testa http://www.erowid.org

Mvh Kapten
Citera
2002-10-16, 11:51
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss World
Kan faktiskt en hel del om droger självklart så innebär det oxå priser,överdoser,behandlingshem,avgiftning mm...men det var en sån jobbig fråga du ställde känns som att det skulle ta timmar att svara på alla frågor...Det bästa vore om du bara klicka runt lite här...Så får du ju svar på det mesta....Och sen om det är nått speciellt du undrar över så kan du ju fråga om det...Ok lycka till... :roll:

Börja berätta om behandlingshemmen och hur man snabbast raserar sitt och sina anhörigas liv. Förvånas över att ingen tänker på de negativa effekterna innan de hoppar på något så pantat som droger.
Citera
2002-10-16, 14:19
Medlem
Eller så lär man sig hantera drogerna, så man slipper behandlingshem och raserade familjer.
Citera
2002-10-18, 22:13
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angelcloud
Citat:
Ursprungligen postat av Miss World
Kan faktiskt en hel del om droger självklart så innebär det oxå priser,överdoser,behandlingshem,avgiftning mm...men det var en sån jobbig fråga du ställde känns som att det skulle ta timmar att svara på alla frågor...Det bästa vore om du bara klicka runt lite här...Så får du ju svar på det mesta....Och sen om det är nått speciellt du undrar över så kan du ju fråga om det...Ok lycka till... :roll:

Börja berätta om behandlingshemmen och hur man snabbast raserar sitt och sina anhörigas liv. Förvånas över att ingen tänker på de negativa effekterna innan de hoppar på något så pantat som droger.

Hur menar du "ingen tänker"? Klart man tänker på dom negativa effekterna. Och om man inte gör det får man lite grann skylla sig själv om man skulle råka ut för nåt.
Jag fattar inte varför folk alltid associera droger med problem. Man kan faktiskt ta droger utan att ha ett problem med det.
Citera
2002-10-18, 22:58
äldre konto (old)
Ej medlem
håller med nxsty!!

Att man tar droger betyder inte att man alltid hamnar på behandlingshem.. man kan ju faktiskt dö oxo!! heheheh.. :twisted:

Att dra alla droger över en kam är väll ungefär att påstå att all mat är lika nyttig/onyttig. det finns riktigt farliga droger o rätt harmlösa saker.. Man får ta eget ansvar för det man stoppar i sig.
Skulle alldrig ta en drog utan att först ha kollat det på erowid eller med en erfaren kompis som provat på drogen innan. Skulle alldrig heller ta något med någon som inte vet vad han ger sig in på eller inte har provat någon liknande drog.. som sagt man har ju ett ansvar..

MVH Zwiefacher
Citera
2002-10-22, 14:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Droger

Varför vill man veta något om droger.Det finns inget possetivt med dom.PÅ varje drog får du en första kick som aldrig kommer igen.Om du någon gång funderat på hur man hamnar i helvetet så börja knarka.Det slutgiltiga resultatet på alla droger är det samma fängelse psyk eller död.Uppiggande va!Lägg ner dina funderingar och lev livet medans du ännu har ett val.du kan aldrig knarka lite eller kontrollerat det någonsin. Det räcker med att prova en gång för att fastna.Tro mig det finns inget värre liv än i dimlandet där inget existerar förutom drogerna.När livet blir svartvitt och man har förlorat allt önskar man att man aldrig tog den där första rökan sprutan eller tabletten....
Citera
2002-10-24, 00:27
Medlem
Snacka om hur fel du har. Lär dig hantera skiten så slipper du hamna i den där dimvärlden. Räcker med att prova för att fastna? Jag har käkat ecstasy så mycket så jag inte känner av det längre. Inte fan fastnade jag för det. En kul grej. Sen går man vidare. Ehm, första gången är bäst? Tex amfetamin är exakt likadant nu som första gången jag testade. Känner jag nått beroende? Nej.

Visst, på nergången vill man ju oftast ha mer. Men är man bara lite stark då så är det inga problem. Dagen efter är allt som vanligt igen.
Citera
2002-10-24, 02:00
äldre konto (old)
Ej medlem
Diesel jag håller med.... enda drogen som är lite problematisk för mig är kokain... där kan jag inte sluta om jag så hade 1kilo på mig skulle jag snorta tills det tog slut =)
Citera
2002-10-24, 17:09
Medlem
Mjo, iofs, sant. Koks vill man ju bara ha mer och mer av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in