2011-01-14, 13:22
Medlem
Ponnycrayons avatar
Jag skulle ominstallera grafikkortet (ATI Radeon HD5870) och installerade de nya drivrutinerna men datorn hittar inte Catalyst eller grafikkortet.
Hjälp snälla!
Citera
2011-01-14, 13:29
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> Hårdvara

//Mod
Citera
2011-01-14, 15:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ponnycrayon
Jag skulle ominstallera grafikkortet (ATI Radeon HD5870) och installerade de nya drivrutinerna men datorn hittar inte Catalyst eller grafikkortet.
Hjälp snälla!
installera om windows, kolla att grafikkortet sitter fast, har du någon återställningspunkt?
Citera
2011-02-09, 20:09
Medlem
Olle24s avatar
Varför frågar du inte mig? Nu tror jag inte att du kommer komma ihåg denna tråd, men nu blev jag lite ledsen
Citera
2011-02-10, 14:51
Medlem
Har samma problem, testade uninstalla och installera igen, efter restarten så har jag en helt annan upplösning i Windows och kan inte öppna Cataclys Control Center eftersom det säger att det inte hittar grafikkortet.

(när jag flyttar på ett fönster som inte är öppnat i fullskärm så följer fönstret inte med utan kommer sakta efter i "rutor", vet inte om dethär hjälper med noterade det just)

Tack
Citera
2011-02-27, 19:01
Medlem
Ponnycrayons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackhammer
installera om windows, kolla att grafikkortet sitter fast, har du någon återställningspunkt?

Citat:
Ursprungligen postat av Olle24
Varför frågar du inte mig? Nu tror jag inte att du kommer komma ihåg denna tråd, men nu blev jag lite ledsen
Tack för hjälpen Blackhammer och förlåt Olle!
Det visade sig att jag laddat ner fel drivrutin som till mitt försvar heter nästan exakt likadant...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in