2011-01-13, 19:03
Medlem
Mankishs avatar
Som topic!

Det var så att jag bestämde mig för att använda hela min buffert att lösa lån/abonnemang/avbetalningar/ och annat trams för att det skulle bli billigare i längden.

Har aldrig råkat ut för några oförutsedda kostnader, men tro fan det att det sker precis när man gör något sånt här.

Skulle vilja hitta något ställe där man kan låna ~5 000:- under en 2-veckor period utan kreditkontroll.

Har inga betalningsanmärkningar eller liknande, men gillar inte att göra kreditupplysningar på mig.

Nu kommer säkert en hel del att gnälla om att jag har dålig ekonomi och ingen möjlighet att betala tillbaka, vilket inte är fallet.
Utan jag måste komma över en slant snarast, och vill inte komma med svansen mellan benen och tigga ett lån av föräldrarna då jag tjänar mer pengar än dem.

Finns det något SMS-lån eller liknande som inte utför kreditkontroll?
Om lånet kostar en tusing eller så struntar jag i, då det inte är några större pengar och jag kommer bygga upp min buffert från noll igen relativt snabbt.
Citera
2011-01-13, 23:42
Medlem
Chillas avatar
Du tror verkligen själv att det finns företag som inte gör kreditkontroll vid lån?
skulle så falla vara maffian.... vilket troll....
Citera
2011-01-14, 01:00
Medlem
Mankishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chilla
Du tror verkligen själv att det finns företag som inte gör kreditkontroll vid lån?
skulle så falla vara maffian.... vilket troll....
Jag tänkte mer eftersom att det finns företag som lånar ut till folk som är arbetslösa, har betalningsanmärkningar och så vidare så lär det finnas något som inte kör kreditkontroll.

Dock så har jag löst det hela på annan hand, då det inte var så mycket pengar det rörde sig om.
Ville bara ta den lättaste vägen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in