2011-01-20, 18:22
Bannlyst
Mina föräldrar har INGET emot att jag snusar och jag är 15 bast Kan ju då säga att varken fader eller moder min låter mej göra vad jag vill
Citera
2011-01-21, 16:36
Medlem
Misers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raz045
Mina föräldrar har INGET emot att jag snusar och jag är 15 bast Kan ju då säga att varken fader eller moder min låter mej göra vad jag vill

varför blev du avstängd egentligen?..hmm..

OnT: Först och främst, börja inte snusa. Du blir slav till dosan efter ett tag och det är ett helvete att sluta. Jag hade inte berättat för någon utan bara börjat ha den under läppen när jag var hemma.
Citera
2012-12-19, 07:24
Medlem
redbullzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miser
har försökt sluta ett antal gånger, ska försöka igen efter att nästa dosa är slut. Räknade ut hur mycket pengar jag lägger på skiten. Jag rekommenderar att inte börja.
Hur gick det för dig? Jag får sånna grova koncentrationssvårigheter när jag försöker sluta så det är inte ens värt det.
Citera
2013-01-24, 14:20
Medlem
Varför i hela helvete skulle man vilja börja snusa om man är vid sina sinnes fulla bruk? Ta ett tuggummi och lev hälsosamt istället. Du kommer ändå vilja sluta någon gång...
Citera
2013-01-24, 19:53
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av logistrike
Varför i hela helvete skulle man vilja börja snusa om man är vid sina sinnes fulla bruk? Ta ett tuggummi och lev hälsosamt istället. Du kommer ändå vilja sluta någon gång...
Som Bengt Sändh sa.
Citat:
Snus och mus är mitt förtjus, kaffe och pitt är gummans.
Det är bra för tänderna, påverkar knappast hälsan men kostar en del.
Listan kan göras lång.
Citera
2013-02-03, 14:28
Medlem
Jag tror ej att du kommer njuta av snuset om du snusar konstant. Men du kan ju ta en snus till kaffet, eller när du är ensam osv. Tror ej någon kommer reagera om du säger att du max tar nån snus i veckan. eller?
Citera
2013-02-03, 17:10
Medlem
gubbfanskapets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlikkeN
Jag tror ej att du kommer njuta av snuset om du snusar konstant. Men du kan ju ta en snus till kaffet, eller när du är ensam osv. Tror ej någon kommer reagera om du säger att du max tar nån snus i veckan. eller?
Risken är väl att han bara mår illa om han snusar med sånna stora mellanrum? Sen kan jag säga att jag njuter precis lika mycket av snuset som jag gjorde när jag började, för väldigt länge sen!
Citera
2013-02-03, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KlikkeN

Du är medveten om att TS skrev tråden för 2 år sedan?
Tror han har bestämt sig vid detta laget.
Citera
2013-02-03, 17:17
Medlem
gubbfanskapets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MookkeBajz
Du är medveten om att TS skrev tråden för 2 år sedan?
Tror han har bestämt sig vid detta laget.
Nej, jag är allt för stukad för att lägga märke för såbnna detaljer.
Citera
2013-02-03, 17:21
Medlem
FBMinchias avatar
Det man verkligen ska fråga sig är om det är värt att lägga ut drygt 25 spänn om dagen, kanske för resten av livet. När jag började en gång i tiden så var det relativt billigt, men i dag är det ju snordyrt. Jag slutade för ett tag sedan och just när det kommer till snuset så var det stålarna som var avgörande.

Undrar om jag vågar räkna på hur mycket det kostat mig genom åren....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in