2011-01-13, 14:32
Medlem
asdf011s avatar
Du vill INTE bli beroende av nikotin. Ge fan i snuset.
Citera
2011-01-13, 14:34
Medlem
MegaBrains avatar
Fortsätt att göra det i smyg. Då tar kicken bättre och så minskar risken för överkonsumtion. Om du lyckats snusa under en längre tid utan att någon märker det så sitter du på svaret om vilka för- och nackdelar det ger dig, till skillnad från dina anhöriga som bara kan spekulera. Då behöver du inte ta åt dig lika mycket vad som sägs om snus råkar komma på tal.
Citera
2011-01-13, 14:34
Medlem
Sparv88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tourni
Jisses, du är ju inte tonåring längre. Gör som du själv vill.
Om en nittonåring inte är tonåring enligt dig så vad är en tonåring då enligt din egen hemmagjorda definition? Jag föreslår förresten att du tillgodogör dig de vedertagna begrepp som finns.
Citera
2011-01-13, 14:37
Medlem
danneohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunkett
Jaså? Är man inte tonåring när man är nitton?

Ja?
Citera
2011-01-13, 14:40
Medlem
Divino Codinos avatar
Du inser att nikokickarna försvinner med tiden va?

Efter en tid kommer du bli tvungen att hålla upp x antal dagar för att uppleva en tillstymmelse till nikokick. Det är fortfarande gott med en snus efter mat, sex osv, men det ger långt ifrån en kick...
Citera
2011-01-13, 14:40
Medlem
Sucken91s avatar
Hej alla!

Trodde aldrig så många skulle svara!

För att prata klarspråk så vill jag inte smyga med mitt snusande utan vill igentligen bara berätta för alla, men modet räcker inte till. Är verkligen fast vid snuset och hoppas på att få massa seriösa svar nu från alla!

Keep it coming!
Citera
2011-01-13, 14:43
Medlem
skrudiss avatar
Måste du "börja"? Kan du inte bara se det som ett guldkorn i vardagen. Vardagssnusandet blir inget tillförande, inget "exklusivt" på samma sätt som det blir ifall du bara tar en då och då. Jag köper en dosa då och då, men gillar att ha något att se fram emot och inte bara trycka munnen full så fort det finns tillfälle.

Edit: Okej, du är redan fast.
Citera
2011-01-13, 14:48
Medlem
haha herreguud lägg dosan på bordet har bara 2 i . låt de se dosan de kommer förstå du jobba ju inom bygg. jag med
Citera
2011-01-13, 14:55
Medlem
tjuven018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZAIKE
haha herreguud lägg dosan på bordet har bara 2 i . låt de se dosan de kommer förstå du jobba ju inom bygg. jag med

Ska inte du och TS starta en jobba-inom-bygg-och-snusar-klubb? Jävla lowlifes ni är
Citera
2011-01-13, 15:17
Medlem
Börja inte snusa på heltid, till slut kommer du inte känna något speciellt och du kommer bli risig när du inte får ditt snus. Själv feströker jag, det är lagom tycker jag och gör att man kan längta till det i stället för att göra det till en vardagsgrej
Citera
2011-01-13, 15:29
Medlem
MrKristuss avatar
Kör bara!

Fast du vet ju själv med dig vad som kommer hända, även om du inte vågar erkänna det.
Citera
2011-01-13, 15:33
Medlem
Tournis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunkett
Jaså? Är man inte tonåring när man är nitton?

Jag vet inte hur du tolkar ordet tonåring men för mig så är man det från 13 - 18. Efter 18 är man myndig och därmed ska man ta sina egna beslut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in