Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-01-13, 16:32
Medlem
Jag har slutat. Fast aldrig börjat heller, så då kanske jag inte slutat? Men enligt Amanda ska jag ju sluta? Hm konstigt.
Citera
2011-01-13, 17:10
Moderator
sosweets avatar
Inte för att jag vet vem hon är....Men riktigt frisk kan jag ju nästan lova att hon INTE är. 4,5 personer fick där en oförtjänt känga. Undrar vad dom gjort henne?
Citera
2011-01-13, 18:53
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jthundera
Sorgligt att läsa. Det är så låg nivå att jag bara inte orkar kommentera det. Blir bara trött.

Det är med andra ord på intellektuell standardnivå för feminister.
Citera
2011-01-13, 19:07
Bannlyst
SKa försöka hålla mig från att våldta och slå ikväll, men det blir svårt att hålla sig någon längre tid.
Citera
2011-01-13, 19:33
Medlem
narlysimpeltons avatar
Citat:
Alla män, sluta slå kvinnor.

Bästa sättet att stoppa kvinnomisshandel är att sluta slå sin man.
Citera
2011-01-13, 19:52
Medlem
senhackarens avatar
Ännu en radikalfeminist som borde låsas in för sina idiotskrivnigar.

Jag kan ge mig fan på, att slynan är med i något av feministsekterna som tillåts härja fritt, av Sveriges korupta omdömeslösa politiker.

Dom borde ta i med hårdhandskarna mot sånna som henne.

Sjuka fruntimmrer till radikalfeminister hör hemma på psyket, där dom ska botas och omskolas.
Citera
2011-01-13, 19:53
Medlem
Empresss avatar
Det som skulle kunna funka på en sådan patetisk kvinna är väl en "Smith & Wesson"

Eller så kan man garrottera henne ?

Blir så trött på kvinnor som skall fräsa ur sig idiotism och kontraproduktiva texter med hat, och dra alla män i smutsen för vad en MINIORITET män gör.
Citera
2011-01-13, 20:05
Medlem
Berg271s avatar
säger bara en sak kvinnor som blir feminister var oftast fula efterblivna i skolan fick inte pussa någon kille som dom andra killarna so what Vi män slår inte kvinnor ofta men det finns idioter till allt och försök inte säga att kvinnor inte misshandlar män men står det i tidningen någon gång skulle inte tro det så sluta larva er skaffa lite kuk eller köp hur svårt ska det va....
Citera
2011-01-13, 20:08
Medlem
Lika begåvat som att skriva "alla människor sluta kriga". Fattig poäng plockning för att få igång bloggen.
Citera
2011-01-13, 21:28
Medlem
Vilken deperimerande kossa!
Det borde faktiskt bli ramaskri i pressen om någon uttalar sig så där mansförnedrande.
Det borde inte få hända,Vi män är inga monster,utan vi blir oskyldigt gruppvåldtagna av dessa svagsinta bloggerskor..eller bloggerska i detta fall......usch,känner mif smuttsig av att ha läst det där!
Citera
2011-01-13, 21:39
Medlem
Condottieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theusual
Amanda Schulman ger sig in i debatten om män som slår. I samma veva drar hon ner 4,5 miljoner män i samma träsk som våldtäktsmän och hustrumisshandlare. Vettifan om det bidrar. Sen vet jag inte om det är så enkelt att BE en man att inte slå. Tror det ligger lite djupare än så. Ungefär som att BE någon att inte vara homosexuell.

Visst, när slynjävlarna slutar att provocera män och bete sig fittigt och luderaktigt!
Citera
2011-01-13, 21:41
Medlem
Tweedkavajs avatar
Det töntigaste är inte att hon buntar ihop samtliga män som gärningsmän utan snarare kollektivisera hela kvinnokönet som ett offer. Hur fasen kan det vara feminism att måla ut kvinnan som ett svagt, mesigt offer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in