Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Ja men då har du inte hört talas om en man som är riktigt förkyld!
Jag förnekar inte det du skriver men det är ett jävla gnällande på männen här inne.
När feministäcklen började vrida ut och in på allt, och såg sig själva som offer i allt, började ta över alla svenska maktinstutitioner, klart som fan att män börjar upptäcka hur djäkla mycket vi män som grupp lider, det är ju ofrånkommligt.
Varje dag som vi hör ett nytt feministäckel gnälla, så föds en ny uppmärksam man som börjar ifrågasätta sin mansroll.
Ju mer ni gnäller, desto mer kommer också män att ifrågasätta orättvisor i samhället som rör män.
Tyvärr så ser vi alltför sällan män som gnäller på tv, det är fortfarande bara äckelfemininster som får gnälla på bästa sändningstid i tv, radio, och i tidningar. Men den dagen där män har lika mycket gnällutrymme som feministäcklen, den dagen, kommer vi att närma oss jämställdhet på lika villkor.
just nu är det 100% gnälltid för feministäcklen, trots att det är männen som grupp som är mest utsatta.
Citat:
Det är inte mer synd om er än någon annan grupp. Vi har alla våra egna bekymmer. Livet är inte rättvist.
Nu låter du plötsligt lite intelligent. Trodde du var ett sådant där feministäckel.
Citat:
Jag lever verkligen inte i någon bubbla utan jag är bara realist
Som sagt, trodde du var ett feministäckel.