2011-01-12, 23:32
Medlem
BlattBroRs avatar
Jag skulle vilja ha lite tips från er flashbackare Jo jag har en Derbi Senda DRD Pro oxch har just bytt ut mitt original rör till ett trimrör och nu undrar jag förstås vad för munstycke ni tycker jag ska byta upp mig till och en till fråga, kan man ta loss förgasaren på en DRD Pro med avgassystemet på eller måste man ta av det?
Citera
2011-01-12, 23:36
Medlem
Tjollepelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlattBroR
Jag skulle vilja ha lite tips från er flashbackare Jo jag har en Derbi Senda DRD Pro oxch har just bytt ut mitt original rör till ett trimrör och nu undrar jag förstås vad för munstycke ni tycker jag ska byta upp mig till och en till fråga, kan man ta loss förgasaren på en DRD Pro med avgassystemet på eller måste man ta av det?
Aldrig att du är 18 moppeboy.

OT: Köp en munstyckesats för 2-300 och prova dig fram, inte svårare än så.
Citera
2011-01-12, 23:40
Medlem
BlattBroRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjollepelle
Aldrig att du är 18 moppeboy.

OT: Köp en munstyckesats för 2-300 och prova dig fram, inte svårare än så.

Tro vad du vill grabben men in case u havent noticed så finns mopeder och motorcyklar som ett ämne och vad jag vet så får vuxna köra moped, och helt ärligt tror du att jag tänker prova mig fram närnjag har ca 20 olika munstycken? jag ber hellre om hjälp på fb!
Citera
2011-01-13, 00:52
Medlem
INTPs avatar
Motorer blir bara nöjda när dom får den mängd bensin dom behöver, varken mer eller mindre, och olika motoer vill ha olika mycket soppa trots att dom nästan är identiska. Köp en sats med de 10 munstycksstorlekar över det du har original, det rätta borde finnas med bland dom.
Citera
2011-01-13, 15:36
Medlem
BlattBroRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INTP
Motorer blir bara nöjda när dom får den mängd bensin dom behöver, varken mer eller mindre, och olika motoer vill ha olika mycket soppa trots att dom nästan är identiska. Köp en sats med de 10 munstycksstorlekar över det du har original, det rätta borde finnas med bland dom.

aja tack iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in