2015-03-15, 17:40
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasibas
"I know now why you cry. But it's something I can never do."

Jag bölar åt den scenen varje gång, och jag har sett filmen 20 gånger eller så.

Samma här, första filmen som jag grät till och då var jag väldigt liten men känslorna består som den scenen förmedlar.
Citera
2015-03-16, 18:17
Medlem
kanelipullas avatar
Gladiator är en film som fick mig gråta riktigt mycket. Fast gråter ofta när jag ser på film. Nu menar jag inte romantiska skit filmer.. utan kan även gråta när jag tittar på Hobbit.
Citera
2015-03-16, 19:03
Medlem
Kanske inte gråta men tårögd kan man absolut bli, vissa filmer berör en ju. Skönt att få ventilera ut känslorna ibland. Det känns uppfriskande.
Citera
2015-04-27, 17:01
Medlem
kanelipullas avatar
Nu senast grät jag till filmen American Sniper
Citera
2015-04-27, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla

Detta...faktiskt enda film där det inte är ett djur som far illa som fått mig att gråta på flera år.

Annars börjar jag direkt gråta då djur far illa
Citera
2015-04-27, 17:42
Medlem
timoshenkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla

Citat:
Ursprungligen postat av Virre87
Detta...faktiskt enda film där det inte är ett djur som far illa som fått mig att gråta på flera år.
Jag grät också när jag såg den filmen, ungefär i mitten, då jag insåg att det faktiskt är kvar mer än en timma av den smörjan.
Citera
2015-04-27, 18:55
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timoshenko
Jag grät också när jag såg den filmen, ungefär i mitten, då jag insåg att det faktiskt är kvar mer än en timma av den smörjan.

Samma här, nästan så man grät av ilska över hur jävla usel filmen är.
Citera
2015-04-27, 19:10
Medlem
Carnage.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Samma här, nästan så man grät av ilska över hur jävla usel filmen är.

Grät av skratt under dock-scenen! Herregud alltså, en sån miss får man liksom inte göra i en sån här film. Var ju övertydligt att bebisen var mega-fejk.
Citera
2015-04-27, 19:15
Medlem
Inte på film, men när jag ser Madame Butterfly på Operan eller på DVD.
Citera
2015-05-05, 17:42
Medlem
gråter alltid till film
Citera
2015-05-05, 22:29
Medlem
Lotsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnage.
Grät av skratt under dock-scenen! Herregud alltså, en sån miss får man liksom inte göra i en sån här film. Var ju övertydligt att bebisen var mega-fejk.

Bio biljetten var så fett värd det att sitta i en fullsatt biograf när den scenen var med. Alla och då menar jag verkligen alla började gapskratta i denna "seriösa" scen. Sedan hörde man folk säga när scenen var klar "OMG" "herregud" och stön. Tror till och med personen framför mig gjorde en så kallad "facepalm".
Citera
2015-05-06, 00:22
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lotso
Bio biljetten var så fett värd det att sitta i en fullsatt biograf när den scenen var med. Alla och då menar jag verkligen alla började gapskratta i denna "seriösa" scen. Sedan hörde man folk säga när scenen var klar "OMG" "herregud" och stön. Tror till och med personen framför mig gjorde en så kallad "facepalm".

Haha ja, nu såg jag ju inte filmen på bio (å tacka Gud för det!), men jag hade också brustit ut i gabflabb med resten av salongen förmodligen. Chris Kyle är en helt jävla oempatisk, osympatisk och en fullständig idiot, läste halva boken som han var med och skrev men orkade inte med all militärlingo och hans självgodhet som inte fann några gränser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in