Citat:
Ursprungligen postat av svenskmexikan
Ok Bajen, here we go!
Saludos!
Du r rolig du Paco Svensson, men visst Bara man inte utgr ifrn att de verlag r dliga och att positiva erfarenheter hr till undantagen. Det skall heller inte frstoras, visst r det positivt och schysst av mig att tex ge dig min plats i matkn, men det skulle inte vara nnu mer positivt om jag utver det var med i en 1% klubb. P ett stt r de precis som alla oss andra, fr egen del hller jag inte en kftsmll hgre fr att den skulle ha utdelats av en snubbe i vst.
Mina erfarenheter med dem r 99,9% positiva. Men jag kanske tar den typen av folk p rtt stt, som personer r de som alla andra, med ett MC intresse precis som jag har mina intressen. Bara fr att du har med en medlem att gra betyder inte det att du dealar med sjlva klubben. Ser man till vad de som enskilda mnniskor har uppntt frtjnar de i mina gon en viss respekt, ger man dem det brukar de vara snabba med att terglda den. Jag vet inte i hur mnga olika klubb hus jag varit i genom ren. De synar dig visst, men sen r det ver o man r bara en snubbe bland andra snubbar. Klubb patos tvingar ven dem till en viss korrekthet. Olika klubbarna emellan, m de hata varandra men respekt har de fr varandra.
Tusen skna minnen med olika 1% kare, ett par dliga ocks men det har gtt snabbare att gra ortt till rtt i deras kretsar n vad det skulle gjort i mnga andra. Klubben finns dr, men den r deras, annars som mnniskor r de bara precis som oss andra. Man har sett folk g fram o be om autografer, sen tycker de klubbarna verkar dryga, men d fr man fan skylla sig sjlv.
Har ven sett i stil med att dr str en snubbe i knd vst. Nu skall vi se om de r s tuffa, man gr fram o klipper killen bakifrn. Precis som jag trodde, han stp som den nolla jag sa han var. Fittor hela bunten, sen kommer det fram vem jag r. D kommer bikern tillbaka med sina brder i full utstyrsel o skinnar mig p allt, jag ringer snuten direkt! O bikern stod bara utanfr toaletten p krogen o vntade p sin brud. Fr egen del kan jag rycka in o backa bikern, en insats som aldrig skulle glmmas i ett fall som ovan ifrn bikern men ven dennes klubb. Men det skulle gra mig till medbrottsling i alla andras gon.
Kontentan; erfarenheterna med dem verlag blir vad man gr dem till. Frgan r bara om jag vgar g min egen vg och skita i vad omgivningen tycker o tror.