Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-01-12, 18:25
Bannlyst
Har tränat på gym i 6 år nu. Är 22 år gammal och känner att jag står still i min utveckling. Så har planer på att börja ta något enkelt om minst ett halvår efter jag läst på om ämnet.

Jag vet vad dom flesta biverkningarna man KAN få. Men jag undrar vad kan man göra för att minimera biverkningarna? T.ex äta blodtrycksmedecin under kuren eller något? Kanske låter konstigt för er som kan men bara en tanke?

Och en person som röker mycket och dricker mycket och slutar upp med det, Och börjar med AAS borde man inte gå +-0 på hälsan igentligen då? Om ni förstår hur jag menar? för mycket av biverkningarna av AAS kan man också få av rökning och alkohol?
Citera
2011-01-12, 18:34
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L_italian
Har tränat på gym i 6 år nu. Är 22 år gammal och känner att jag står still i min utveckling. Så har planer på att börja ta något enkelt om minst ett halvår efter jag läst på om ämnet.

Jag vet vad dom flesta biverkningarna man KAN få. Men jag undrar vad kan man göra för att minimera biverkningarna? T.ex äta blodtrycksmedecin under kuren eller något? Kanske låter konstigt för er som kan men bara en tanke?

Och en person som röker mycket och dricker mycket och slutar upp med det, Och börjar med AAS borde man inte gå +-0 på hälsan igentligen då? Om ni förstår hur jag menar? för mycket av biverkningarna av AAS kan man också få av rökning och alkohol?
Vad för steroid har du tänkt dig, inte säkert du får ökat blodtryck ens.Finns massa saker du kan käka för att minimera de negativa effekterna på blodtrycket, blodfetterna mm. När det kommer till de sista stycket i din text så är det lite konstigt att tänka så, du ser det ju som ett byte av missbruk då till att börja med. Går inte att jämföra bieffekterna så där rakt av heller cigg, o sprit påverkar inte dni hormonbalans till att börja med lr inte särskilt mkt iaf och på AAS har du en hel del stygga bieffekter som kan komma plötsligt men det är så klart prepp o dosberoende. En simpel testo kur på 250 mg är garanterat mindre skadligt än ciggrökning om du inte har någon tumör som vill växa i din kropp vill säga.
Citera
2011-01-12, 18:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av makaveli143
Vad för steroid har du tänkt dig, inte säkert du får ökat blodtryck ens.Finns massa saker du kan käka för att minimera de negativa effekterna på blodtrycket, blodfetterna mm. När det kommer till de sista stycket i din text så är det lite konstigt att tänka så, du ser det ju som ett byte av missbruk då till att börja med. Går inte att jämföra bieffekterna så där rakt av heller cigg, o sprit påverkar inte dni hormonbalans till att börja med lr inte särskilt mkt iaf och på AAS har du en hel del stygga bieffekter som kan komma plötsligt men det är så klart prepp o dosberoende. En simpel testo kur på 250 mg är garanterat mindre skadligt än ciggrökning om du inte har någon tumör som vill växa i din kropp vill säga.

Är inne på testo ja. Testo + decca
Citera
2011-01-12, 18:38
Medlem
Svarar efter det jag läst:
Om du ska bli av med vatten och "förebygga" BT så Proviron är vad du är ute efter.
Förebygga BT under kur "arimedex".
Letro om du redan har fått knöl.
Nolva om du fått känningar men inte fått knöl än.

En del skriver att de tar glukosamin för lederna och omega-3.

Under PCT så är proviron rekomenderat för att man inte ska må så dåligt av nolvan.

Allt jag skrivit nu har jag läst på forumet och jag har aldrig kurat så kan ej svara från egna erfarenheter.
Citera
2011-01-12, 18:59
Medlem
Du bör inte köra mer än ett prepp i början, just för att lättare kunna hantera eventuella komplikationer under kuren t.ex. BT..kan vara svårt för en nybörjare att veta vad som orsakade vad om man ligger på flera prepps
Sen så är inte Deca en nybörjar steroid heller för den delen..nedstängningen efter en Deca kur är rätt så stygg och blev själv avrådd från detta när jag ville prova..men det är ju självklart ditt val men jag tänkte bara säga detta i förebyggande syfte
Citera
2011-01-12, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The_Serp
Du bör inte köra mer än ett prepp i början, just för att lättare kunna hantera eventuella komplikationer under kuren t.ex. BT..kan vara svårt för en nybörjare att veta vad som orsakade vad om man ligger på flera prepps
Sen så är inte Deca en nybörjar steroid heller för den delen..nedstängningen efter en Deca kur är rätt så stygg och blev själv avrådd från detta när jag ville prova..men det är ju självklart ditt val men jag tänkte bara säga detta i förebyggande syfte

Okej jag vill börja försiktigt. Men läser på i några månader innan jag börjar iallafall.
Citera
2011-01-12, 19:09
Medlem
Citat:
Okej jag vill börja försiktigt. Men läser på i några månader innan jag börjar iallafall.

Oj..blir helt paff!! Tror du är en av de ytterst få som faktiskt VILL läsa på innan kur start
Stor eloge till dig och lycka till med framtida kur
Citera
2011-01-12, 19:17
Bannlyst
Citat:
Oj..blir helt paff!! Tror du är en av de ytterst få som faktiskt VILL läsa på innan kur start
Stor eloge till dig och lycka till med framtida kur

Vill hellst få ut så mycket som möjligt. Vet många som tagit saker dem inte har en aning om. Sen när dom går av tappar dem nästan allt. Bättre än skynda långsamt
Citera
2011-01-12, 19:17
Medlem
manhofs avatar
Citat:

Härlig inställning, väldigt ovanlig nowadays Respekt!
Citera
2011-01-12, 19:54
Medlem
Scherings avatar
Citat:

Har läst detta tidigare också. Vad menas egentligen? Det räcker ju med 250 mg testoE ew ensamt för att bli i princip helt nedstängd och då kan väl inte nandrolon stänga ner dig mer?
Citera
2011-01-12, 21:49
Medlem
Panthera-Leos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schering
Har läst detta tidigare också. Vad menas egentligen? Det räcker ju med 250 mg testoE ew ensamt för att bli i princip helt nedstängd och då kan väl inte nandrolon stänga ner dig mer?

Efter att du slutat med decan måste du vänta med pct en längre tid än vad du skulle gör med Testo Enanthate/Cypionate pga av Decanoate estern är längre än E/C. Under den perioden har du INGET Testo i kroppen och mängden deca (som redan är lågandrogen ) blir mindre och mindre hela tiden vilket gör att du mår sämre och sämre fram tills efter PCT

Under samma period efter en E/C kur så har du MYCKET Testo i kroppen och den mängden blir mindre och mindre vilket gör att du mår sämre MEN, du HAR Testo och perioden med lite testo är som jag sa förut kortare än den efter deca kuren vilket är ett plus.
Citera
2011-01-12, 21:54
Medlem
Panthera-Leos avatar
Citat:

Nummer ett: använd HG prepp. 2. Använd Testo runt 500 mg/w. 3. Använd AI och HCG 4. Drick inte alkohol, rök inte, snusa inte, minimera intag av mättade fettsyor, ät fler- och enkelomättade fettsyror, överdriv inte kaffe konsumptionen, sov bra etc. etc.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in