2011-01-12, 12:23
Medlem
DenGamleKaptens avatar
Ett riktigt longshot, men r det bara jag som tycker det har varit mycket strul med det rent tekniska p FTP senaste tiden? Jag tnker p all mainenance och senaste oannonserad "krashen". Har ngon saboterat eller vad r det frgan om?
Citera
2011-01-12, 12:37
Medlem
Akashas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenGamleKapten
Ett riktigt longshot, men r det bara jag som tycker det har varit mycket strul med det rent tekniska p FTP senaste tiden? Jag tnker p all mainenance och senaste oannonserad "krashen". Har ngon saboterat eller vad r det frgan om?
Vet inte vad det r frgan om men just nu gr det inte att logga in. Frra gngen kom det ju en upload s jag antar att det r samma sak nu.
Citera
2011-01-12, 12:43
Medlem
DenGamleKaptens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akasha
Vet inte vad det r frgan om men just nu gr det inte att logga in. Frra gngen kom det ju en upload s jag antar att det r samma sak nu.

Jo, just nu sker det underhll. Men det var iaf annonserat. Tycker dock det har varit rtt mnga senaste tiden? Utver andra avbrott och skit...

Knappast s att de gr sna hr underhll s fort ngon har ftt en snilleblixt om ngot de kan frbttra.. De lr ju samla p sig ett antal saker att gra innan de stnger ner sajten?

r det ngon som saboterar, kan klienten hackas? Jag har ingen aning, men som sagt ett longshot.. Ngon annan som undrar?
Citera
2011-01-12, 15:06
Bannlyst
Igr handlade det om att lgga till multi entry tournaments +lite ndringar kring grafiken p korten. Det ser ut som markerna ocks blivit omgjorda. Dagens uppdatering lr handla om nt simpelt fel som intrffat under grdagens, ska kolla tpt fr mer info.

http://forumserver.twoplustwo.com/28...1-11-a-956350/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in