Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-01-12, 10:53
Medlem
Sålänge jag kan minnas har jag varit intresserad utav jakt och fiske, speciellt jakt. Detta är såklart en sport enligt många eller ett jobb, men jag har funnit ett sätt att bruka det för att tillfredsställa mig själv sexuellt.

(Dock aldrig gjort i verkligheten.)
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Det jag först skulle göra är att gå till en stafett träning och kolla ut den snabbaste av de unga tjejerna i åldern mellan 17-19 år. Sedan då jag hittat henne förföljer jag henne hem från träningen, sedan överfalla och söva henne med kloroform och kidnappa henne. Då hon vaknar har jag åkt upp till min sommarstuga med henne dit jag och min far brukade jaga förr då han fortfarande levde. Detta ligger i mitten av en stor skog mitt ute i ingenting, långt från civilisation.

Jag sitter i älgpasset jag och farsan byggde när jag fortfarande var en grabb. Hon ligger nere på marken avklädd och med tyngder fastbundna och fastkedjade runt armarna. Jag ser ner på henne och skjuter ett skott och säger åt henne att springa eller så skjuter jag henne på plats.

Jag ger henne runt 20 sec innan jag börjar sikta med geväret mot henne. Med all säkerhet kommer hon inte långt, så jag kan säkert sätta ett skott i ett av hennes ben. (Jag är ganska skicklig skytt.)
Då hon faller till marken klättrar jag ner från älgpasset och går ikapp henne med min Mora kniv, jag lossar på tyngderna runt hennes armar och börjar hugga och skära i hennes ben. då hon inte längre kan använda sina ben alls tar jag i henne och slänger henne nån meter framför mig.
Sedan ser jag åt vilket håll hon kryper åt, vilket håll hon tror säkerhet ligger. Och sedan trampar ner hennes huvud i marken tills hon svimar.

Låter henne förblöda av sina skador och sedan tar henne till min sommarstuga. Där hänger jag upp henne i brösten i källarn i slaktkrokarna som finns där med händer och fötter bundna bakom ryggen och skär upp hennes mage och tar ut inälvor och organ, slaktar henne i princip.
Precis som man gör med djur.
Jag avlägsnar huvudet från kroppen och sedan sätter på det i munnen tills jag kommer i det.

Efter detta tar jag och spar runt nån deciliter blod och nått kilo kött. Med blodet kan jag senare använda och göra shots och drinkar på till nyår eller annan fest, och köttet kan jag äta nångång då jag verkligen känner för trofe mat.
Resten av kroppen bränner jag och sprider ut askan i en sjö.

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag finner tanken högst upphetsande och kan inte låta bli att runka efter att ha haft dessa tankar ett tag.
Är det nån mer än bara jag som också tycker att jakten av en människa överträffar all annan jakt och att man kan få ut sexuell njutning utav det? Om du jagat förr, tänk dig tanken av att jaga en person så som jag nyss förklarat. Skulle inte det seriöst sätta igång er det minsta?
Citera
2011-01-12, 11:04
Medlem
Strand.s avatar
You went too far
Citera
2011-01-12, 11:10
Medlem
OmgUrFaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strand.
You went too far
Herregud...ja!
Citera
2011-01-12, 11:31
Medlem
Snorlyktans avatar
TS, plågar du ekorrar och andra små djur också?
Citera
2011-01-12, 21:26
Medlem
SummerWines avatar
Alla är nog tillräckligt chockade för att skita i det men vad, förutom hur sjuk du är, tänkte du att vi skulle diskutera?

Varför läser man sånt här skit
Citera
2011-01-14, 15:50
Medlem
K.G.-Hammars avatar
Att stycka folk som man styckar vilt har väl var o varannan människa funderat på, men inte på ett sexuellt sätt, och dessutom inte nån random flicka utan mer Mona Sahlin o liknande
Citera
2011-01-14, 17:42
Medlem
Jag tycker att du kunde spela mer på det filmiskt-psykopatiska, dvs. inte skjuta henne direkt utan lugnt gå efter henne och säga med len röst "jag ska döööda diiig...." och "nuuu koommer jaaaaag..." så att hon blir riktigt rädd. Dra ut på deta i en timme eller två, sedan fortsätter din historia.
Citera
2011-01-15, 23:02
Medlem
Du råkar inte vara George Bush?

Citat:
Ursprungligen postat av Trance-Formation of America, sidan 13

“Swiss Villa appeared deserted, except for Bill Clinton and George Bush who stood at the
edge of the woods with their hunting dogs at the ready to embark on ‘The Most Dangerous
Game’ of human hunting. (Clinton shared Bush’s passion for traumatising and hunting
humans)
... Bush and Clinton were dressed alike in camouflage pants, army boots, and wind
breakers. The two also shared the trademark of wearing a cap of cryptic meaning. This time,
Bush’s camouflage cap had an orange insignia which said ‘Dear Hunter’. Clinton’s blue cap
read: ‘Aim High’ and had a picture of a rifle on it. Clinton appeared awkward with his hunting
rifle, while Bush looked like an expert marksman with his black rifle with elaborate scope.

‘The rules of the game are simple’ Bush began, triggering me by using the same words
that always preceded a most dangerous game.
“Clinton interrupted: ‘You run. We hunt.’

Bush continued: ‘This will be called “Hunt for a Virgin”’(Clinton chuckled) ‘and she’s it.’ He
pointed to Kelly who was still in my arms. ‘I catch you, she’s mine.’

Clinton spoke up: ‘You’ll have plenty of time to play with the dogs because they’ll have you
pinned down while we...’ (he slid a bullet in the chamber for emphasis) ‘...hunt down the
bigger game.’ Clinton glared at the ‘toy soldier’ with the waxy face. Toy soldier was a term I
often heard referring to the mind-controlled robotic ‘special forces’ young men who
operated under the New World Order.

The two guys ran for the woods. Carrying Kelly I began running, too. Judging from the
close proximity of the dogs barks, I had not gone far when they were turned lose. The five
barking dogs caught me right away and surrounded me. Kelly screamed as one snapped
at her leg and I automatically slapped at its face. I was convinced that the dogs were going
to tear us up by the time Bush and Clinton walked into the clearing. They seemed to be
engaged in a serious conversation until Bush looked up and smiled.

“‘She’s mine’, he claimed (referring to Kelly). ‘But then, she always has been. Let go.’
“As I walked passed Clinton, who was deep in thought, he mumbled ‘I thought you’d be
fucking a dog or something’. We walked the short way back in silence with Clinton veering off to the right as Bush directed me toward the two helicopters. The door of the helicopter next to me slid open and Clinton pushed the Italian into the helicopter.

‘I caught this one. He’s going to ride jump seat.’ Bush motioned for him to sit in the leather
chair marked for death by the black rose while I rode in the actual jump seat. ‘Come here little one’ Bush coaxed Kelly. ‘You can sit on Uncle George’s lap.’ He lifted her onto his lap as Clinton got in front with the pilot who was started the engines. ‘Over the lake, Jake’, Bush told the pilot.

“Flying over Swiss Villa’s deep remote lake, Bush set Kelly aside, stood up as far as he
was able in the helicopter, and slid the door open. The powerful wind blew Bush’s greasy
strands from his face as he gestured for the man (the Italian) to stand up.
“‘Free fall’, Bush instructed. ‘That’s an order.’
“‘Yes sir’ he replied as he stepped out of the door fully clad in his camouflage uniform and
military boots - with no parachute. I watched in horror as he fell to his death in the water
below, splatter and submerge...”

(citatet ovan är ett utdrag ur boken Trance-formation of America, se länk )

Om det kan tyckas för outlandish att Clinton och Bush den yngre skulle vara störda i huvudet på ett eller flera plan, så finns annars det mer vedertagna exemplet på människojakt hos seriemördaren Robert Hansen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Hansen

Som sexuell fetish låter det väldigt ovanligt... Eller är det tanken på dödandet av en människa som eggar dig (pro tip: prata ut med någon om det, låter inte hälsosamt )?
Senast redigerad av Intergalactic 2011-01-15 kl. 23:06.
Citera
2011-01-16, 13:09
Medlem
Nyrms avatar
Om du inte är ett troll (vilket jag INNERLIGT hoppas på att du är), sök hjälp!
Det låter som om du just beskrivit handlingen i en otroligt dålig skräckfilm. Tror många läst den här tråden men blivit för äcklade eller chockade för att svara.
Jag är väldigt openminded när det gäller fetischer, sexuella läggningar mm, och stöter oerhört sällan på något som jag skulle ta avstånd från, men det här har jag inga ord för. Hoppas bara att jag slipper läsa om detta i kvällstidningarna.
Citera
2011-01-16, 13:27
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyrm
Om du inte är ett troll (vilket jag INNERLIGT hoppas på att du är), sök hjälp!
Det låter som om du just beskrivit handlingen i en otroligt dålig skräckfilm. Tror många läst den här tråden men blivit för äcklade eller chockade för att svara.
Jag är väldigt openminded när det gäller fetischer, sexuella läggningar mm, och stöter oerhört sällan på något som jag skulle ta avstånd från, men det här har jag inga ord för. Hoppas bara att jag slipper läsa om detta i kvällstidningarna.

Jag är också rätt öppen men det här går utanför min vy. Var riktigt obehagligt att läsa faktiskt.
Citera
2011-01-17, 01:38
Medlem
SweTechs avatar
Topic är alltså TS påstådda fetish, Topic är inte andra filmer, böcker eller musik.
//Moderator
Citera
2011-01-17, 06:07
Medlem
[Strange Days]s avatar
Låter som att du har läst en eller två artiklar för mycket om nämnda Robert Hansen, och ja, jag tror att du tillhör en extremt liten skara människor som finner det här upphetsande.

Det är i vilket fall som helst långt ifrån en mainstream-fetish - det kan vi nog vara överens om.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in