2012-11-29, 13:13
Medlem
Malenkas avatar
Vilken rolig tråd! haha, jag som tjej vill också svara på det här..

-När jag var 13 så fick jag nycklarna till min kompis eftersom jag skulle mata hennes hamster samt vattna blommorna medan hon var bortrest. När jag sen var ensam hemma hos henne så kändes det så roligt, för man kunde ju kolla lite här och där ifall man hittar något intressant, det hela slutade med att jag blev så upphetsad att jag bara var tvungen att onanera i vardagsrummet.. Sen när jag kom, satte jag mig upp och kände mig skamsen att jag verkligen gjorde det i deras soffa.

-Det här skäms jag över för att jag inte kunde hålla mig, men för ett par år sedan flyttade min syster hem igen så vi var tvungna att dela säng, sängen var ändå relativ stor så vi låg inte direkt jätte nära varandra.. Jag kände att jag måste onanera för det hade varit ett tag sen, jag väntade en liten stund och verkligen hoppades på att hon sov, tillslut så körde jag på tills jag kom 2 ggr sen somnade jag, fan vad jag hoppas på att hon sov.. Hade dött ifall hon skulle säga något på morgonen.

Allmänna platser som buss och tåg skulle jag aldrig ens tänka tanken på.. haha fy vad pinsamt ifall någon skulle komma på en
Citera
2012-11-29, 14:29
Medlem
- På en bänk utanför min mellanstadieskola... när jag gick i 7:an tror jag... mitt på dan :P
- I soffan när jag sov över hos en kompis... hans sambo kom på mig, tror jag...
- I skolan under ett prov... dock väldigt diskret och inte hela vägen!!
- I stallet, inne i en hästbox... och hästen var där också :P
Citera
2012-11-29, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malenka
-Det här skäms jag över för att jag inte kunde hålla mig, men för ett par år sedan flyttade min syster hem igen så vi var tvungna att dela säng, sängen var ändå relativ stor så vi låg inte direkt jätte nära varandra.. Jag kände att jag måste onanera för det hade varit ett tag sen, jag väntade en liten stund och verkligen hoppades på att hon sov, tillslut så körde jag på tills jag kom 2 ggr sen somnade jag, fan vad jag hoppas på att hon sov.. Hade dött ifall hon skulle säga något på morgonen.

Hahaha vill inte skrämma upp dig men är fan 100% på att jag läst en tråd om just denna grejen, fast från systern som bara "sov" perspektiv!
Citera
2012-11-29, 20:10
Medlem
Malenkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Hahaha vill inte skrämma upp dig men är fan 100% på att jag läst en tråd om just denna grejen, fast från systern som bara "sov" perspektiv!
Hahah! Så det har hänt fler Nej men min syster vet inte ens vad flashback är, hon är inte lika mycket data nörd som jag, tur det!
Citera
2012-11-29, 20:15
Medlem
Gidalezus avatar
- I sportlife
- i flygplanet
Citera
2012-11-29, 21:49
Medlem
var på utbyte, drog en på deras balkong mitt i natten
Citera
2012-11-29, 22:07
Medlem
Flygplan, och då snackar vi inte inne på toaletten.
Citera
2012-11-29, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av symbicort
i ett bibliotek mellan hyllorna

Jag har också onanerat i ett bibliotek mellan hyllorna
Citera
2012-11-29, 22:14
Medlem
Utomhus mitt i natten en gång var påväg hem från nån polare och fick ett infall
Citera
2012-11-30, 01:07
Medlem
GeneticHerbss avatar
Hm.. Det sjukaste och läskigaste var nog på båtmässan i Älvsjö inne i stor jäkla båt. Låste in mig på toaletten och drog en snabb jäkel och gick sedan hem, skamsen men lite lycklig.

Annars har det väl varit på skoltoan och en gång på ett pendeltåg på förmiddagen.
Citera
2012-11-30, 01:26
Medlem
Tar på mig uppdraget att dra en på skoltoan imorgon!
Citera
2012-11-30, 14:55
Medlem
På en fest och i samma rum samtidigt som min barndoms kompis (va 13-14 och vi körde tävling vem som kom först haha..)
Senast redigerad av Nixtor 2012-11-30 kl. 15:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in