Har äntligen hittat en relevant tråd där jag kan posta min sjukaste runkhistoria.
Hur som helst så skedde detta under min familjeresa när jag var 14 bast i Hong Kong. Det som hände var att jag badade tillsammans med familjen i ett ställe som man normalt sätt inte får pga att det är så pass nära gränsen mellan HK och Kina.
Trots hajvarningar och inkommande storm begav jag mig ut i havet endast med en liten plastbåt, helt ensam. Det som skedde var att vågorna för starka och ryckte av mina badshorts medan jag var på djupt vatten, det sista jag ville var att bemöta mina familj naken.
Så jag bestämde mig att runka under min plastbåt efter att jag ofrivilligt fått bånge under vattenytan trots att jag kunde se kustpatrull närma sig så fortsatte jag pilla på min lilla 14-åriga snorre dold under det förorenade vattnet. Jag insåg vid detta ögonblicket att jag antingen var tvungen att sarra så snabbt som möjligt eller tvinga ned min lilla kuk innan jag blir uppfiskad naken av kustpatrullen med kuken uppstickande. Jag valde att adrenalinrunka istället.
Så när de kastade ut sin livboj från deras båt var jag fortfarande inte färdig och jag ville dröja ut dom så länge som möjligt. Men jag kände mig hotad av deras bestämda blickar och brist på tålamod. Istället för att vara tålmodig dök kinesjäveln ned och fiskade upp mig med våld, hon kände förmodligen min hårda barnkuk.
Dom flinade som små flickorna dom var medan jag försökte dölja mina manliga delar. Jag togs tillbaka till min familj naken

. Därefter tog dom ett snack med min familj, gulingarna flinade fortfarande
Med det sagt är jag fortfarande osäker om mina föräldrar vet att jag blev uppfiskad med våld med kuken uppstickande och jag vill absolut inte veta det.