2012-11-27, 19:08
Medlem
Paintings avatar
Framför datorn, till denna tråd.
Citera
2012-11-27, 23:37
Medlem
Haha jag läste faktiskt här på forumet om en som hade runkat i skogen, och jag blev triggad av detta så jag gick ut för att onanera i skogen jag med Så det är väl det "sjukaste" jag gjort
Citera
2012-11-27, 23:56
Medlem
Uppseendeväckande att se hur pass vanliga de "sjuka" ställena ändå är. Samtidigt som det är skönt att veta att man inte är helt avvikande med mer eller mindre offentlig självbefläckelse så kommer biosätet, bussätet, busken bakom knuten med mera aldrig att vara sig likt!

Som så många andra har jag runkat bland buskaget i en skog och förarsätet i bilen.
Priset för det mest okonventionella stället går till en soffa i ortens folkets hus. Det var fickpingis på allra högsta nivå - diskret gällde det att hålla stånd () medan besökare flyktigt passerade min föreställning och sedan, under de korta pauserna i de strida strömmarna, snabbt försöka jobba pucken i mål. Och så höll det på till en storslagen finish.
Det kändes verkligen sjukt och jag hade helt förträngt det tills jag ramlade in här.
Citera
2012-11-28, 09:38
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Runkade en gång hemma hos min dåvarande flickvän i tonåren på toaletten . La satsen medvetet i hennes sexiga Milf morsas trosor . Toaletten var ju inget sjukt i sig snarare vart det kom .
Citera
2012-11-28, 10:41
Bannlyst
Ett mycket jävla ofräscht utedass men hade sådana svåra blue balls efter en satans cockteaserska att jag bara var tvungen, kukfanskapet ville inte gå ner.
Citera
2012-11-28, 19:58
Medlem
På dreamhack, vid min plats inte så jävla lätt när det finns åtskilliga terrabyte porr på DC-Hubben
Citera
2012-11-28, 20:37
Medlem
hesheitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ISweDX
Vilket är det sjukaste stället som du runkat på ?

Hmm det sjukaste stället för mig var nog på skolan när det satt två brudar utanför och plugga, sen på ett x2000, i skogen antal gånger och sen på en ruin

Vilket är erat sjukaste ställe ?

Bastun pa mitt gim, mitt tagentbod e fucked uped
Citera
2012-11-29, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Runkade en gång hemma hos min dåvarande flickvän i tonåren på toaletten . La satsen medvetet i hennes sexiga Milf morsas trosor . Toaletten var ju inget sjukt i sig snarare vart det kom .

Händer att jag lägger den i min frus undisar
Citera
2012-11-29, 09:55
Medlem
På jobbet 1965 i duschen, duschen var till för alla besättningsmän utom befälen. Tack och lov så kom det inte in någon. Jag var 16 år då

gubben
Citera
2012-11-29, 10:06
Awaiting Email Confirmation
I en camping stol på en Latino-konsert mitt bland folk. Episoden utspelades när jag var 14 år samtidigt som en picknik-duk täckte de nedre delarna av min kropp. Jag blev så satans brunstig av milfen framför mig som dansade till rytmerna...
Citera
2012-11-29, 10:09
Medlem
TintinoDbambinos avatar
På chefens kontor! Haha... good ol´times
Citera
2012-11-29, 12:10
Medlem
Eyedols avatar
Liggandes bredvid en grusväg i en by
Under en badhandduk bredvid min familj
I en kompis kök medans han var på toa (runkade till en klädtidning. Var i tonåren)
I samma kompis sovrum medans han sov (hoppades att hans milf-mamma skulle komma, hon gjorde aldrig det)
Medans jag (, i tonåren,) gick till skolan. Hade en stor jacka och hade ena armen innanför jackan och generalen syntes inte för andra..

Nuförtiden gör jag det bara här, framför datorn. Alternativt i sängen på morgonen ibland
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in