I ett klassrummet fullt med klasskompisar (bakom en skärm)
Skoltoan
På tåget flera gånger samma resa
På ett flygplan
På moppen på allmän väg i full fart
I bilen på motorvägen i full fart
I skogen
Längst bak i en buss har jag runkat flera gånger längst bak och brukar spruta på rutan eller på sätet.
Hemma hos nästan alla mina kompisar på deras toaletter
När man sovit över hos tjejkompisar så har man dragit några mitt i natten

På jobbet
På praktiken i högstadiet så skulle jag rengöra en pantmaskin så fick gå in i ett litet jävla rum och ville fördriva tiden när jag var klar
I min systers rum med hennes trosor

(fjärde gången jag gjorde det (men utan hennes trosor denna gång) så kom hon in och såg mig så fick gå ut därifrån med draget vapen

)
Utomhus i buskar, på nätterna när jag gått hem, i tomma gränder.
I bastun i femman tillsammans med halva klassen som också drog på.
Tillsammans med en kompis hemma hos honom i nian när hans mamma kom in.
Inne i en buske som nästan gick att se igenom under en balkong runkade jag och min kompis när folk gick förbi.
Hemma hos min gamla crush när vi kollade på en film och hon var på toa, hon kom tillbaks och såg mig så jag stoppade ner den snabbt och hon var lite extra gosig den kvällen och hoppade upp och la sig på mina lår med huvudet och kollade på filmen (fick ej mindre stånd av det kan jag säga!). Sen tog jag tag i mig själv då jag några månader senare gjorde henne till min flickvän och fick en avsugning vid en liknande händelse då hon hade upptäckt mig när jag drog en framför datorn
På dreamhack toaletten och under bordet vid min datorplats för många år sedan
I fyllecell
På sjukhuset
Kommer inte ihåg så mycket just nu men är en sjukt kåt person som blir lite tänd av att folk kan upptäcka en.
EDIT: Även i camen på chatroulette och omegle