Citat:
Ursprungligen postat av Etaro
KurtAktsam: Med detta sagt vill jag bara understryka att du inte ska se min post som en förolämpning, det är verkligen inte tänkt så. Ville bara understryka det motsägelsefulla i att du är van vid att kopiera utan att kopiera!
Peace out.
Jag tog det absolut inte som en förolämpning! Jargången är inte på något vis för hård ännu
Jag har under ett flertal gånger kommit på mig själv när jag har skrivit i tråden och läst det efteråt. Jag vet inte om det är minnet som sviker eller om det är jag som blivit fördummad. Men du har helt rätt med kopiering & flyttning. Det har alltid varit skillnad på det när jag faktiskt tänker efter, det har bara fungerat olika!
Dags att göra en rannsakning i mapparna och gå in i datorn så slipper jag troligen fler starter av meningslösa trådar som denna.. Men hur som helst. Tack för hjälpen!
Jag fick svar på hur jag enklast kan lägga upp mappar för att komma åt dom från diverse ställen på datorn, jag fick det även utrett att det är stor skillnad på kopia och att flytta filen, vilket i sig inte var någon märkligt.
Trådens mening anser jag som uppfylld. Tack för mig och tack för svaren
Mvh
Kurt Aktsam