Har laddat ner hela arbogafallet men jag hittar inte den tekniska rapporten, kanske jag har missat den bland alla filer ,Är det någon som har filen så blir jag så tacksam om ni kan länka
Snälla snälla är det någon som sitter inne på förundersökningarna på dom här två morden utfört av 2 bröder? Den ena brodern mördade en annan på behandlingshemmet västkustfamiljen och den andra brodern släppte deras mamma från en balkong. Har sökt dessa två fup väldigt länge så snälla någon.
Tack på förhand
Två artiklar om bröderna och hela soppan i dagens GT:
1. Den om rånet mot postterminalen 2008 samt beskjutningen av helikoptrar på flygbasen Säve utanför Göteborg 2007. HovR B 3062-09, 2009-11-16.
2. Den om målet mot Rade Kotur, spelmålet. Han dömdes bland annat för anstiftan till mord, grovt dobbleri och grova ekonomiska brott. TR B 1873-09, 2009-08-14.
"En beställde dopningsmedel från Kina. En annan tog emot försändelserna. Nu åtalas två män åtalas vid Skaraborgs tingsrätt för flera fall av grovt dopingsbrott och grov smuggling.
Två män i 40-årsåldern ska vid ett flertal tillfällen ha smugglat in dopingsklassade preparat till Skaraborg via Arlanda.
Skulle vilja läsa domen om en mordbrand som skedde 2016-12-12 på Törnbacken i Solna. Gärningsmannen fick 2 år och jag tycker det låter lite. Någon som har den?
Skulle vilja läsa domen om en mordbrand som skedde 2016-12-12 på Törnbacken i Solna. Gärningsmannen fick 2 år och jag tycker det låter lite. Någon som har den?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!