Han ska vara dömd bl,a. vid Järfälla tingsrätt. Förutom detta vet jag att han dömts till fängelse vid dessa tillfällen:
Domstol, Domsdatum, Påföljd, Namn
Svea hovrätt, 1983-10-14, tre månaders fängelse. (Dömd som Robert De Vere)
Svea hovrätt, 1984-06-20, två månaders fängelse. (Dömd som Robert De Vere)
Svea hovrätt, 1989-03-01, två år och tre månaders fängelse. (Dömd som Robert De Vere)
Jakobsbergs tingsrätt, 1994-06-22, tre månaders fängelse. (Dömd som Robert Munt)
Svea hovrätt (avd 3), 1998-07-07, fyra månaders fängelse. (Dömd som Robert Munt)
Jakobsbergs tingsrätt, 1998-10-22, åtta månaders fängelse. (Dömd som Robert Munt)
Håller på att läsa igenom Sebastian Staksets aka Sebbe Staxx självbiografi bok. Vad jag förstått så här långt så har han haft mycket o göra med polisen Någon som sitter på FUP / dommar ? Vore oerhört tacksam!
Håller på att läsa igenom Sebastian Staksets aka Sebbe Staxx självbiografi bok. Vad jag förstått så här långt så har han haft mycket o göra med polisen Någon som sitter på FUP / dommar ? Vore oerhört tacksam!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!