Som titeln säger så höjs och sänker windows volymen på datorn helt okontrollerat och jag blir GALEN, det går inte lyssna på musik eller spela spel som en vanlig människa... är det någon som varit med om samma problem, eller bara har ngt tips om hur jag ska få bort skiten. Det är som när t.ex. skype tycker man pratar för högt och sänker volymen fast på outbound då.
Jag har haft ett liknande problem som jag tror berodde på ljudkontrollen på tangentbordet. Har en laptop med nån form av optiska eller möjligtvis tryckkänsliga reglage som härjade hej vilt ibland. Det löse sig när jag installerade om datorn med uppdatering av drivrutiner.
Vet inte om du har några liknande saker på ditt tangentbord men en ominstallation alternativt se över drivrutiner brukar jag köra som första hjälpen mot allehanda problem.
hmm nja har inget fancy tangetbord och det borde inte vara ngt glapp i ljudkortet, men jag uppskattar att ni försöker tror att det kan vara ngt med mumble men jag är inte säker :S
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!