Är det någon som vet var kan hitta ett knivblock som placeras i en kökslåda och som rymmer minst 6 st köksknivar. Min låda är 33,5cm bredd 48cm lång i innermått.
Jag har också funderat på ett sånt, men jag har ingen låda att avvara har jag kommit fram till. När vi ändå talar knivblock undrar jag om någon vet var man kan hitta ett lite större sådant? De jag har sett i handeln har ungefär samma storlek allihopa, men jag har fler knivar än de 5-6 som brukar få plats... Min salig farfar gjorde ett åt mina föräldrar med plats för tio knivar + bryne som dessutom är jävligt snyggt. Men han kan tyvärr inte fixa ett åt mig.
Har sett den men dels så har den enbart plats för 5st knviar och den kostar runt 500+ moms + ev frakt, vilket är lite i högsta lag hade snarare tänkt mig kanske 2-300 ink moms för en. Men tack för tipset
Finns den här typen av knivförvaring för kökslådor att köpa i någon butik i Stockholm, någon som vet? IKEA har och det finns i lager, men eftersom jag ska ge bort den så känns IKEA lite trist. Priset är inte superviktigt så länge det inte är hiskeligt dyrt.
Finns den här typen av knivförvaring för kökslådor att köpa i någon butik i Stockholm, någon som vet? IKEA har och det finns i lager, men eftersom jag ska ge bort den så känns IKEA lite trist. Priset är inte superviktigt så länge det inte är hiskeligt dyrt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!